Espen|3k Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Fin bil du har fått tak i der. Liker planene dine, bra du ikke hopper rett på rieger og annet jall. Lykke til :) Takk takk =) Innmari fin bil du har å ;) Forskjellen på våre er at din er RÅ og min er bare pen hehe :) Men jeg har lyst til å kjøre nogenlunde farge kombinasjon med bil/felger som deg da. Gullfelger på grå bil =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgX Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Ja, felger handla jeg av waagelig på forumet her, og det gjør alt på en e30 sammen med senking!! har hvite blinkers i fangeren foran, det hjelper og! Skal få ut none bilder etterhvert men... TTT Siter *-1984 BMW 318i 2-dørs vinterbil/prosjekt? x-1990 BMW 316i 4-dørs E30 R.I.P. x-1997 Peugeot 106 Rally x-1991 Toyota MR2 GTi 2.0 16V x-1993 Honda Civic Coupe Si US-Spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Ikke for å være gledesdreper espen, men må jo nesten nevne bulken i panseret og høyre forskjerm da, og div småriper i lakken her og der. hihi!!! :-) Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Ikke for å være gledesdreper espen, men må jo nesten nevne bulken i panseret og høyre forskjerm da, og div småriper i lakken her og der. hihi!!! :-) Næmmen, er det deg. For å være ærlig så har jeg aldri selv sett den bulken i panseret, er bare pappa og du som har lagt merke til den hittil, går jeg ned å ser etter den nå ser jeg den nok, men det sier vel litt. Og den på høyre forskjerm er rimelig minimal den også, og de ripene som er er nesten borte alle mann etter den grundige poleringen og rengjøringen på lørdag, var år og dag siden den lakken hadde blitt vedlikeholdt... Så nå må du ikke overdrive her Jonemann notin Syns jeg har sett en bulk i ditt panser også, etter 316 drifting på glatta i skolegården :) Men nok snikksnakk ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hehe, jaja. men alt i alt fin bil. grattis. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Har forresten nettop vært nede å lakkert tromler og kalipere svarte, fornøyd =) Ble pent... Glasslakk til baklyktene fra Norwegian Modellers (hobbyforretning som selger radiostyrte biler, båter etc) skal kjøpes inn snarest, lørdag eller til uka. Mye å gjøre på skolen om dagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Mye å gjøre på skolen om dagen... Her er det vel noe galt med prioriteringene? :rolleyes: Hehe.. Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Her er det vel noe galt med prioriteringene? :rolleyes: Hehe.. Hehe neida, prioriteringene er i orden de, blir fort litt annerledes når man må stå på litt for ikke å stryke i et fag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
young_ Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Strøken i lakken og fine planer :) Bror mi har lik, samme årsmodell, bare hvit. Den sto et halvt år under pressenning med takluka åpen. Så ble det kondens på pressenningen som rant inn i bilen. Dette førte til jordslag på begge setene foran Si ifra om du skal selge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Fin bil! Må bare få skifta motor i den :disco Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Fin bil! Må bare få skifta motor i den Hej, takk, har planer om en E30 til, da 2 dørs, råere motor får komme i den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 316i er en fin motor. hehe!!! Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 316i er en fin motor. hehe!!! Du får ta den med i morra og prøve den på Våler da Jon =) Så skal vi se hvor lang tid den motoren blir i bilen ;) Jævla heldiggris! (Internt hehe... Jeg skulle egentlig være med kameratgjengen til våler å kose meg hele helga, men det satte skolen en stopper for ved å sette meg opp på heldags på lørdag! Noe jeg må ta for å stå i forpult bedriftsøkonomi! Kjempemessig... For jeg har ikke gleda meg lenge til Våler liksom! Skolelei ass... Kommer kanskje opp på søndagen da, sikkert fyllesjuk og jævlig men må jo opp hvis jeg først kan :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 HELDAGSPRØVE PÅ EN LØRDAG? Hvor lever du? i 1936? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 HELDAGSPRØVE PÅ EN LØRDAG? Hvor lever du? i 1936? Lever på Nøtterøy utenfor Tønsberg, er sånn oppsamlings"heat" pga karaktersetting osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg