Gå til innhold

0-100kmt Posten

Ranger emnet


clone baby

Anbefalte innlegg

Tja skal vi se:

 

Målt midt på natta i 13 minus med Michelin Maxi-ice 195/65-15, februar i fjor..Antar at tidene hadde blitt bedre nå

Målt med stoppeklokka, KD (Kickdown) og høyrearmen på midtarmlene

 

Bil:

90 MB 300TE

Vekt: 1600+

Dreiemoment: 250nm

Effekt: 180hk

0-100: 8,5s

80-120: 6,4s

100-0: Tja, si det..

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1987 Honda Accord 2.0i EX

1120 kilo /u fører

160 Nm

~122 hestekrefter

0-100: 9,3 sekunder

0-200 meter: Aldri målt :(

 

Bmw M535i turbo

1560kg inkl fører

400hk, 608nm på hjula

 

0-100 på 5,6sek, hjulspinn hele veien.. sliter med grep..

0-200 rundt 14-15sek.. hjulspinn opp til 100km/t ca..

 

Målt med g-tech competition og med 225/45-17" dekk

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renault 5 Gt Turbo 86 mod

1.4l turbo

115hester

855kg

0-100km/t 7,1sek

 

orginal tall..

 

har litt planer så kansje det blir litt bedre... skal bli stolt og fornøyd hvis jeg får den ned på 6.9 :D

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun fabrikks tall

 

Mazda 626 Coupe 2,0 16v

HK 148

NM 182

Vekt 1210

0-100km/t 7,8 sek

 

Jada, Jada. Jeg VET at tallene for 89-91 er 8,5 sek

men dette er en 88 UTEN kat og med 10:1 i komp

 

Med turbo og IC? har ikke peiling, muligens mer siden hjula spinner ved rivstarter og clutchen slurer villt når hjula tar tak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford Mustang Gt 5 liter 82

 

Hk: ca 400

Nm usikkert

Vekt 1377 tørvekt

0-100km/t: 5 sek

0-150km/t: 9,7-10 sek :)

 

200m og 402 meteren vet jeg ikke, noen som har en formening på hvor fort jeg ca greier det ??

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford Mustang Gt 5 liter 82

 

Hk: ca 400

Nm usikkert

Vekt 1377 tørvekt

0-100km/t: 5 sek

0-150km/t: 9,7-10 sek :)

 

200m og 402 meteren vet jeg ikke, noen som har en formening på hvor fort jeg ca greier det ??

 

Mvh Ottesen

 

Tja 402 meter på 12,5 sek burde faktisk være mulig.

med tanke på at en bekjent kjørte på 12,? sek med en Sierra Cosworth bremset til 400hk. (levde ikke lenge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja 402 meter på 12,5 sek burde faktisk være mulig.

med tanke på at en bekjent kjørte på 12,? sek med en Sierra Cosworth bremset til 400hk. (levde ikke lenge)

 

Tja, jeg har selv tenkt at jeg tar den rundt 12,5-12,9, kan vel stemme passe...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår