rogern Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 bertone er støgt! prøve og lage no limo luxus greier, men det gikk dårlig.. min mening :) Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Det var nok ganske så luxus bil på den tiden når de var nye.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 haha, ødelagt, smart og si også Den er ødelagt ved at den har et fælt tak uten takluke,mangler baljer og har enorme fangere samt ei støgg innredning:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Den er ødelagt ved at den har et fælt tak uten takluke,mangler baljer og har enorme fangere samt ei støgg innredning:partyon: Vel litt enig. Men for en betone å være så er den ikke så stygg denne her. Med en tanke på at den ikke har dette Stygge skinn taket... Det er i allefall styggt spør du meg. men eg mener eg har sett denne tilsalgs for ca 5 år siden med polaris hjul. da skulle de ha 100000 for den. Skal ikke si 100% sikkert at det er denne da. men det kan no ikke være så mangen sorte 262 bertoner uten skinn tak og i slik stand i dette landet her. Vet ikke om eg har helt rett men det ble vell ikke produsert mer enn ca 2500 stk av disse bilene. Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Den er ødelagt ved at den har et fælt tak uten takluke,mangler baljer og har enorme fangere samt ei støgg innredning:partyon: word Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herrens sendebud Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Det var tråd nr. 2 i dag som du tok frem som er over 1 år gammel:sleeping :fucku: Sorry.. men det virker faktisk som at interessen har dukket opp igjen både på godt og vondt:fucku: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PsychoSigV Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Eneste som er fint med bertone er frontruten som ligger bakover og er litt taksenket. Hadde jeg hatt en ville front blitt skiftet ut med flatnose og nyere lykter, nyere fangere, fjernet vinyltaket og lakkert helebilen og fiksa i interiøret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hva er da vitsen med en Bertone? Da kan du bare ta en 242 og senke taket da.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PsychoSigV Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Jo, men da må det godkjennes og alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg