Joastarlet Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 da vil jeg se en oppbrent garasje som man kan se rester av en rød bil...:fingers: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jeg vil se en bil med org. FWD ombygd til RWD i drift ;D Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Du.. Boble har hekkmotor.. Resten burde si seg selv. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 da vil jeg se en oppbrent garasje som man kan se rester av en rød bil...:fingers: Bra nok? Nærmeste jeg kom. Hvis det var bra nok vil jeg se bilde av en strøken Audi RS2. EDIT: Eventuelt den her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jeg vil se bilde av en Audi Sport Quattro S1 Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Da vil jeg se et bilde av en 190 2.3 16v eller 2.5 16v. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 http://members.tripod.com/~MERC190E/benz38.html Sjekk shiftlight og automat damndamn Vil se Styla semitrailer,litt clean..Men skal se den er styla hardt og :D Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Clean?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 siden ingen har sagt noe, vil jeg se en japse styla bmw e30 i full drift, med masse røyk! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Kansje ikke akuratt det du spurte etter....men det nermeste jeg fant Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 takk, kule de, selv om de ikke er japse styla:D men de er godkjent hva vil du se da? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Et orntelig drifte bilde av ei kassevogn eller lignende.....ikke slædding, men drifting :p...Vist det finnes da... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Et orntelig drifte bilde av ei kassevogn eller lignende.....ikke slædding, men drifting :p...Vist det finnes da... dette er en drifter. men finner ingen bilder av den drifte.. noen som har bilde av den drite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 dette er en drifter. men finner ingen bilder av den drifte.. noen som har bilde av den drite? Fan vad kul! damndamn Jeg har hvertfall ikke sett den drite Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachoo Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ingen som har sakt noe her på en stund, derfor vil jeg se biler med ekstrem reklame på (Cola, VG, Rema, Dagbladet + + + +) Kårer vinneren klokken 1600 Siter Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg