Gå til innhold

Bil-bildejakt - Google leken

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ein del frekt der! Ser ikkje ut som det er så masse aktivitet for øyeblikket så pinnen er din ekkoj.

 

 

 

Synd det er litt laber respons her inne av og til.. jeg synes det er artig å få se masse bilder på hvert ønske jeg

 

Det som er meningen (eller ihvertfall som jeg synes er kult) er at folk ønsker seg ting som de fleste synes er fett å se på, men som de ikke nødvendigvis tenker på selv...

 

Men om jeg skal se noe, så vil jeg se noen skikkelig gromme Nissan 350Z'er Med bodykits, felger og gjerne vinger.. full pupp liksom :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det er litt laber respons her inne av og til.. jeg synes det er artig å få se masse bilder på hvert ønske jeg

 

Det som er meningen (eller ihvertfall som jeg synes er kult) er at folk ønsker seg ting som de fleste synes er fett å se på, men som de ikke nødvendigvis tenker på selv...

 

Men om jeg skal se noe, så vil jeg se noen skikkelig gromme Nissan 350Z'er Med bodykits, felger og gjerne vinger.. full pupp liksom :D

 

dette er i alle fall hva jeg kaller full pupp: b.jpg

z33wide3.jpg

 

 

foresten, jævlig dumt spm, men åssen kopierer jeg bilder over hit uten at det kommer en link?

Så bilde kommer rett opp her. er så tungvindt og først lagre bildet på dataen også laste det opp i photobucket.

 

Btw: bruker Mozilla firefox som internett browser om det har noe med saken og gjøre.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er i alle fall hva jeg kaller full pupp:

z33wide3.jpg

 

Full pupp her ja, denne vil jeg ha :D

 

 

foresten, jævlig dumt spm, men åssen kopierer jeg bilder over hit uten at det kommer en link?

Så bilde kommer rett opp her. er så tungvindt og først lagre bildet på dataen også laste det opp i photobucket.

 

Btw: bruker Mozilla firefox som internett browser om det har noe med saken og gjøre.

 

Jeg bruker også firefox. Høyreklikker på bildet og velger copy image location.

 

Så går jeg inn hit og trykker på bildekanppen slik at kommer opp, så kan du bare klikke ctrl+v (da kommer linken til bildet inn i tekstbinduet, så klikker du bildeknappen igjen, slik at kommer opp, enkelt og greit...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

normal_Monster_Limo_Truck.jpg

 

Nærmeste jeg kommer. Om den er godkjent vil jeg ha en rosa bil med hvite felger.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer en seg inn i den limmoen må vell ta løpefart :) , var prorno da.

 

 

Neida! det følger med blank, elegant gardintrapp! Bare å slenge den på planet når man kommer inn!

 

 

Seriøst: Mener det er automatiske stigtrin som folder seg opp under gulvet når de ikke er i bruk.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår