Kimman Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 ny ønske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Siden ingen kommer me noe nytt ønske gjør jeg det :) diskuterer litt med dama ser dere.. hehe.. ho mener DET GÅR IKKE ANN Å FINNE EN FET STASJONSVOGN... kan noen motbevise det... hehe gjerne BMW e30 stv eller noe i samme prisklasse.... snakker ikke om audi a4 og sånn , men billigere stasjonsvogner... :) (gjerne flere bilder og eksempler) på forhånd takk :) (EDIT : Gjerne stylede biler you know, men ikke overdrevne som gjør at di blir svindyre) :) . Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 1954 Nomad Custom. Er ikke dette en fet stasjonsvogn, så vet ikke jeg hva som er fett?! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 hmm... hadde jo tenkt på noe "litt" nyere da... altså , noe ala bmw e30 , etc ett eller anna fra 85 - 95 en plass.... Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 veldig lite aktivitet på denne tråden for tiden altså... ØNSKE : En tøff stasjonsvogn , (stylet) , ikke for dyr , års modell ca 85-95 - F.eks bmw e30 stv eller liknende , bare med styling.. Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Vil se MAXstyla Citroen C3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Vil se MAXstyla Citroen C3 er det 3serie eller 5serie? modell? var fin den :) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Jeg vant! Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Da må du si hva du vil se da! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg vil se bilde av Pontiac'en til "the bandit" fra den første Smokey And The Bandit filmen. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Da vil jeg gjerne se Jaques Villeneuve drifte en Ferrari F1. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 VIL se en original fwd i drift!!! (Ombygd da seff) Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Oi! Fett bilde! :pray Ser plutselig at jeg ba om feil Villeneuve.. Det var selvfølgelig Gilles som kjørte Ferrari :op Men hvem bryr seg. Som far, så sønn... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Godkjent??!? da vil jeg se en VW Beetle av ny verson kjøre på vannet Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Godkjent??!? da vil jeg se en VW Beetle av ny verson kjøre på vannet http://www.falmouth-bay-boats.co.uk/Pedalo-Beetle.html Hvertfall rette beetle stuket :p Vil se bilde av den Fiestaen som brekka rundt på rudskogen september i fjor. Tror girkassa på bilen gikk før dagen var omme :D Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg