booby25 Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Sånt skjer når folk har hast og er helt idiot bak ratt...... Idiot ...idiot...... Heldigvis lever jeg det er positiv +++++++++++++ :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Tja. Litt nye deler, nye fester her og der pluss litt hammerbruk og sparking, og bilen er som ny! :o Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 så ut som motoren hadde fått seg litt trøkk også? og hele fronten, lukter nesten litt kondemnering. hva skjer? skal du reparere bilen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Trist..... :( Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Skal du ha ny primera så er min til salgs Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hva skjedde? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Huff, det var trist å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Så kjedlig da.. Var ikke godt å se! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Trasige greier! Lukter kondemnert av den bilen! LX'n min har overlevd 4 angrep så langt... tror den har 9 liv! :) Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Det viktige er at du er levende og i god stand. Jeg bryr meg om bilen min jeg og, men hvis en av oss må ta en kule, så hadde det nok blitt bilen. Men det er bra å se at Primeran var der, og tok støyten. Synd det gikk såppas ille med den. Enten har du nå en delebil med mye fine deler å selge, eller bygge ny bil av, ellers så får du vel noen tusen av forsikringsselskapet for kondemnering? Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hva skjedde? +1 Synd med bilen, og godt du er i godt behold.! Sikkert greit med ein legesjekk uansett, det kan dukke opp ting senere..! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg