dinge Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 noen som selger noe slikt kanskje!? eller vet om noen steder de selger noe sånt litt billig!? eller kanskje vet om noen andre som selger noe slikt?:) takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Det billigste er sannsynligvis Simons. Dette får du på din nærmeste Mekonom. For Supersprint ryker du på ca 3500. For Hartmann enda mer.... Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Det billigste er sannsynligvis Simons. Dette får du på din nærmeste Mekonom. For Supersprint ryker du på ca 3500. For Hartmann enda mer.... simons (bilextra) tar ikke inn til mk1. men i sverige får du nok fatt på det tror prisen ligger rett rundt 2tusen. prøv pedersen racing i sarpsborg. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Sikker på det rakriste? Det står iallefall oppført Simons til mk1 i den nye Bilextra katalogen! Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Sikker på det rakriste? Det står iallefall oppført Simons til mk1 i den nye Bilextra katalogen! eksos anlegg ja, men grenrør?? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Der tok jeg vist feil! Skjekka det nå å grenrør nop det har de ikke!! Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 takker for alle svar!:) skal prøve og få litt grom lyd ut av bilen!! uten det sveisrøret som er der nå:Dhehe men Rakriste? har de en nettside nedi der eller?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 takker for alle svar!:)skal prøve og få litt grom lyd ut av bilen!! uten det sveisrøret som er der nå:Dhehe men Rakriste? har de en nettside nedi der eller?:) jepp, søk på sol, skriv pedersen racing orka ikke søke selv :P Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 jepp, søk på sol, skriv pedersen racing orka ikke søke selv :P hehe!!!okei!! skal vel klare og gjøre det selv:) har di billige dempere og el!!? har røsket av di som satt der akkurat nå!! og jeg gidder ikke sette på noe som er ødelagt igjen! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Der tok jeg vist feil! Skjekka det nå å grenrør nop det har de ikke!! http://www.ray.se/Artiklar/racinglist.htm se litt ned på siden der. Finnes i sverige ser det ut som. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg