Gjest Skrevet Mars 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 noen som veit? håper den kommer snart.. drar til force`n om 3 uker jo :mad: :cool: :( :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 http://www.highoctane.co.nz/ho4.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 Venter i spenning på neste! Har på en måte blitt litt lei de anfre filmen etter å ha sett dem x ganger. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 Juni/Juli.. lenge til det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 Originally posted by HiiP Venter i spenning på neste! Har på en måte blitt litt lei de anfre filmen etter å ha sett dem x ganger. Blir da ALDRIG lei de !!! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2003 Originally posted by LilleGud Blir da ALDRIG lei de !!! Jeg sa på en måte... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 JEg så litt på HO2 hin dagen, men det var jo akkurat som barne-TV, med noen kule biler i. .Mest latterlige greiene jeg noengang har sett. Jeg hadde STORE forhåpninger når jeg så den GT40en og Skylinen, men når bilkjøringen var fast motion og det var bare latterlig kjøre forbi hverandre på alt annet enn racing way osv, så slo jeg av. LAtterlig opplegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg