-Supraguy- Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hvilket klokkeslett på dagen blir det ca? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Jeg foreslår et streetmeet på FMV ( akkurat der vi var i fjor ) i Fredrikstad, Lørdag den 28 Mai kl. 20.00. Hvis det ikke er planlagt noe annet ekstremt spennende denne kvelden, kan man jo møtes? kl 20 ja:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Jeg foreslår et streetmeet på FMV ( akkurat der vi var i fjor ) i Fredrikstad, Lørdag den 28 Mai kl. 20.00. Hvis det ikke er planlagt noe annet ekstremt spennende denne kvelden, kan man jo møtes? kl 20 ja:) Hehe, sry. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 noen som kan forklare meg veien dit eller??? kommer fra oslo, . . . ,,,kart eventuelt??? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Øhm kjør til fr.sta så kjører du over kråkerøy brua.. så til høyere i rundkjøringa.. så finner du frem selv =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 ... å det er også postet et kart tidligere i denne tråden, les hele tråden du audi__a41.8t, da får du svar på det meste Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Så lenge ikke været blir helt tragisk, så kommer iallefall jeg. Bare håper ikke Mx3:an ble for lav etter justeringa her om dagen... Fant ut at jeg må heve den 0.5cm fremme og minst 1cm bak... Skrubber visst litt i harde svinger :p nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Det er heldigvis meldt opphold utover ettermiddagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Dårlig vær nå, men håper at dere kommer alikevell, jegf snegler meg innover ved 19.30 tiden, å håper å møte mange velsinnede sjeler der inne.. kjørere BTW denne kjerra: lett gjenseelig for de som kommer tidlig :o :pics helpme :rolleyes: hehe, alle passa så bra :o Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 har vi en "reserve plass", i tilfelle noe skulle skje??(at politiet går beserk).. hadde kanskje vært best å avtalt det på plassen da, så ikke den snuten får greie på hvor vi drar etterpå:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wRacing Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 når er det det begynner? hvor i fredrikstad var det??kommer det mange folk a? :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 regner så det spruter hos meg nå...vet ikke åssen det er innafor? har folket tenkt å møte opp selv om været ikke er på topp? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hvis folk hadde giddi å lest hele posten så hadde man fått svar. Men kan godt ta det igjen. Jeg er ikke lei å be:) Fredrikstad mekaniske verksted. Kråkerøy, Fredrikstad Kl 20'00 Følg skiltinga mot hvaler. Kjør over kråkerøybrua. Til høyre i første rundkjøring v/ en bensinstasjon. Ligger borti gata ca 300m? på venstre side. Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hvordan er været der nede? Regner som fy noen mil nordover, med litt torden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Det har regna i hele dag + litt torden.. Men det begynner og lysne opp nå.. Ser ut som det blir opphold.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg