HHopen Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Trenger mest sansynlig ny motor til min e30 318i 88 mod. det høres veldig ut som rådebank, men han som skrur for meg har ikke sjekka ennå. noen som har eller vet om noe sted å få tak i en bra motor. helst i nærheten av lillestrøm, oslo, østfold, østlandet omerådet :P betaler gjerne litt mer for en bra motor, enn å kjøpe noe billig dritt.... haster, vil råne i sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Trenger mest sansynlig ny motor til min e30 318i 88 mod. det høres veldig ut som rådebank, men han som skrur for meg har ikke sjekka ennå. noen som har eller vet om noe sted å få tak i en bra motor. helst i nærheten av lillestrøm, oslo, østfold, østlandet omerådet :P betaler gjerne litt mer for en bra motor, enn å kjøpe noe billig dritt.... haster, vil råne i sommer Du hører om du har rådebank.. Kan utvikle seg raskt til ubehaglig klakking.. Å det går fort. Ikke kjør om det er mistanke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHopen Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 rådebanken er jeg ganske sikker på, trenger bare en bekreftelse, poenget er at jeg er ute etter ny motor, noen som vet om noen som har, eller har selv, eller vet om noe bra sted hvor dem kan ha........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Kan kanskje kjøpe min! Driver å tar den ut nå.. Skal bygge om bilen til 325i. Motoren som hvis alt går etter planen skal selges er en trimma 318i, trimma, så den har ca. 130hk nå. Går bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHopen Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Kan kanskje kjøpe min! Driver å tar den ut nå.. Skal bygge om bilen til 325i. Motoren som hvis alt går etter planen skal selges er en trimma 318i, trimma, så den har ca. 130hk nå. Går bra! Er intresert i det jeg kommer over, eventuel pris?? hvor holder du til. gidder ikke reise alt for langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg