_vb Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Michelangelo II PL, 19" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webgeek Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 TØFF!! *ti tegn* Siter 1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue http://www.speedjunky.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Var kul, men hadde gjort seg med sota ruter på den! Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Baklyktene var da i det minste fete.. resten skal jeg nok ikke uttale meg om.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Likte det ikke, men som Helios sa, lyktene var fete. Og sota ruter er ikke pent... om det ikke er litt lett toning rundt hele da. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Minna meg litt om Porsche den fronten der, litt Cayenne stuk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindal91 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 denne var veldig fin Siter Honda Mt5 Susuki zr Msn: ad_rindal@hotmail.com Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 er der noe på panseret på siste bildet som ikke er på 2 dei første? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Tøffeste Golfen jeg har sett! Hva har den på panseret på nederste bilde som han ikke har på det andre?:) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Synes ikke luftinntaket på skjørtet var all that, litt avhengig av størrelsen på bremsene da selvsagt :P OT: Likte det ikke, men som Helios sa, lyktene var fete.Og sota ruter er ikke pent... om det ikke er litt lett toning rundt hele da. Er ikke hard toning rundt hele pent på noen da? Sota ruter er jo nydelig, om det kler bilen og er likt fremme og bake, uansett om det er lyst eller mørkt tonet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 sinnsykt rått!! Hadde gjort seg med litt solfilm ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Tøffeste Golfen jeg har sett!Hva har den på panseret på nederste bilde som han ikke har på det andre?:) Fjernstyring eller trekkoppnøkkel tenker jeg... :rolleyes: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 på det nederste bildet har den en catkiller, et scoop og en annen vinkel på takvingen.. noe som gjorde den enda styggere.. men samma det.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Ganske pent.. lurer på hvordan interiøret ser ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg