Nautiluz Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Så lenge var det spesielt.. :p Bra jeg har ett par til på lager da. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 synes dette ser bar ut jeg, men det er bare meg da :rolleyes: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Her kommer da en liten oppsatering på hva jeg holder på med om dagen. Kom gjerne med forslag eller noe.. Har her festet kjettingen sann som den skal sveises. Skal lage beskyttelse til basserene. Her er den sveiset Her har jeg laget en ramme til resten som nå er klar til å sveises. Sveiset og ganske møkete.. Noe ala dette blir det sende ut :) Grei å ha når ting skal bli fort reint!! :lol: Og ja det funker...... Sann ser dem ut nå. Noen justeringer til å litt lakk så skulle det vel bli bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Ikke noe å si på kreativiteten! :D dritfett !! Kom på noe, så lissom for meg en ekstra ring.. Kanskje i noe annet enn kjetting? Super dårlig tegning, men: tog du ann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 hehe.. holder på å lage den nå.. Ble i kjetting den og. Ble lissom litt tynt der. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 helt rå det med kjettingen! blir bra det her!! hehe... litt av en størrelse på elementen, men bare vent til du ser bassene mine du!.. ;-) hehe... :) :titties: gratulerer! Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Tøff idé med kjettingen :) Hvor mange kilo med kjetting blir det? Ser for meg att det kan bli litt... Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Blir vel 10kg tenker jeg. Men det er ikke så mye. Det er jo 100kg til bare i Forsterkere og bass. Så bilen blir enda mindre racer en den er nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Blir vel 10kg tenker jeg. Men det er ikke så mye. Det er jo 100kg til bare i Forsterkere og bass. Så bilen blir enda mindre racer en den er nå.. Konge Michael!! Kjettingene ble jo tøffe!! Ble ferdig med innstallasjon på neon idag også.. Sikker du ikke blir med til Våler? :rolleyes: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Konge Michael!! Kjettingene ble jo tøffe!! Ble ferdig med innstallasjon på neon idag også.. Sikker du ikke blir med til Våler? :rolleyes: han er jo så jævla treig chicken neida, han jobber jo som faen, rart at alice holder ut synes nå jeg, men hu koser seg vell med den hersens katta.. øy, michael, evig fett, nå er det rett før jeg kommer og hilser på igjenn :P hehe... flott prosjekt assa! doh Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Kommet noe lengre med prosjektet ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Kommet noe lengre med prosjektet ? :) Jepp, har kommet lengre, men glemte kamera ute og det ble regne gett! Så det blir dårlig med bilder om dagen. Toppen på kassa sitter fast nå, trekke den med karbon til uka. Har laget racken til dem 2 små forsterkerene. Er ikke så lenge til jeg er ferdig med dekslene. Så det ser ganske bra ut med tanke på gatebil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 ja, lurer jeg også på.. PIXX PIXX PIXX :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Holder nå på å lage meg nye front deksler. Er det noen som er intressert i å kjøpe dem gamle?? Brukt noen kr i karbon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Fett som bacon! :D Liker sånne prosjekter! Håper å våkne opp med slike kunnskaper en dag, men det er vel heller tvilsomt .. *sukk* Keep 'em pictures commin'! Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg