Gå til innhold

Hellakkkering av bil

Ranger emnet


Speedtouch

Anbefalte innlegg

heisann folkens:)

Etter mange måneders skjæring, sveising , sliping og pussing er bilen min endelig ferdig for og begynne med grunnarbeid og lakkering.

Jeg har tenkt og stå hjemme i garasjen og lakkere bilen selv i et hjemmelaget lakkringstelt. Alt utstyr som skal til for og lakkere bilen har jeg fått lånt, så nå er det bare å kjøpe sparkel, grunning og lakk som står igjen:)

Men på dette området har jeg liten peiling, så viss det var noen har som visste om kva slags produkter jeg skal bruke så hadde det vore fint om dere ville dele det med meg:)

(hva slags type lakk,grunning,og sparkel jeg skal bruke)

det er også interessant med internettsider der det står om dette, eller noen jeg kan snakke med dette om...

 

Hilsen Arild

E30 m3 er alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste er vel å ta kontakt med en forhandler.

 

 

Har du mulighet, kunne du dratt innom importøren selv:

DuPont Performance Coatings Norge AS

Grenseveien 91

Postboks 6154 Etterstad

NO-0602 Oslo

Phone:+47 22 57 84 00 / +47 22 08 79 0

Disse er å anbefale, da jeg har fått god hjelp og gode priser der som privatperson.

Evnt. ring å spør etter forhandlere i nærheten av deg.

 

Skal du ha noe mer spesiell lakk, er http://www.houseofkolor.no noe å sjekkke ut;)

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at kanalene er slipt helt ned til metallet, håper du har hatt på grunning med en gang, for det skal ikke mye til før det begynner å ruste på ubehandlet og nysveiset metall.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår