e321 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hei Bare lurer på om noen vet om mercedes 190e har vanlig iso kontakt til bilstereo? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 HeiBare lurer på om noen vet om mercedes 190e har vanlig iso kontakt til bilstereo? ja det trur eg... det ser du når du teke ut cd spillern... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 heh ja, problemet er bare at bilen ikke er her enda ;) Takker for svar :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 jeg er 90% på at det er vanleg kontakt. ellers så kan du stikke innom en stereoforhandler og få omkoblet det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Biltema har overganger fra merce kontakt til iso kontakt, bare husk å kjøp riktig overgang til den type spiller du evt skal ha, for eks Merce - pioneer. Wig Wam - Erection :peace: Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hva nettop en tur i biltema kattalogen, ja :) Tenkte bare at det sikkert er litt kjekt med musikk mens du skrur liksom ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Vil vel helst tro 190'n er for gammel til det. Har pr.d.d ikke sett det,men nå har ikke jeg sett alle bilene heller da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Såvidt jeg har fått med meg har Biltema sluttet med disse overgangene, hvertfall det jeg fikk beskjed om.. BilUtstyr har vel og merke mye av disse inne, koster som regel rundt 100-lappen. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg