Primera SI Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Har blitt utfordret av ein mercedes... hjelp meg å vinne da! Nissan VS Mercedes Og ein opel... Nissan VS Opel Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 haha.... MB'n va flott ;) Primera SI : synes du bør gjøre noe med grillen din ! sombrero Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 synes grillen er pen jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 haha.... MB'n va flott ;) Primera SI : synes du bør gjøre noe med grillen din ! sombrero har sett etter ny grill men finner ikkje den eg vill ha... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 mb vant..hihi.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Men det ingen vett er vell at den mercen er kræsjet, Stemmer ikkje det Primera SI ? var ikkje han ut i grøfta på sakseid en plass? Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Mercen kræsja ? Snakkte me an i helgo, bilen sto då uten fangera sa an...holdt på me stylingo.. må ha skjedd igår ell mandag då ...sikkert ikkje han.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Men det ingen vett er vell at den mercen er kræsjet,Stemmer ikkje det Primera SI ? var ikkje han ut i grøfta på sakseid en plass? den har vor ekrasja før... no holle han på å montera stylingen sin... derfor han har demontert... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 haha.... MB'n va flott ;) Primera SI : synes du bør gjøre noe med grillen din ! sombrero men koffor må eg endre på grillen? ka e din meining? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 men koffor må eg endre på grillen? ka e din meining? Grillen er digg den. Gøy å at noen våger å gjøre noe annerledes med bilen sin. Grattis med ny leppe. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 kjøp heller en orginal sportsgrill... men det er min mening.. nå jeg ser bilen din ser jeg at noe mangler.. (min mening) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 kjøp heller en orginal sportsgrill... men det er min mening.. nå jeg ser bilen din ser jeg at noe mangler.. (min mening) Takk for at du seier meiningen din... eg synes grillen ser bra ut sjøl... men er på utkikk etter sports grill... desverre er den tatt ut av produkjson og salg her i landet... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Grillen er digg den. Gøy å at noen våger å gjøre noe annerledes med bilen sin. Grattis med ny leppe. :) Takker..!! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Takker..!! Merca kan ikke sammenlignes med bilen din. Du har en fin og clean bil og den grillen din trenger du ikke gjøre noe med. Bruk pengene på bakfanger i stedet. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Merca kan ikke sammenlignes med bilen din. Du har en fin og clean bil og den grillen din trenger du ikke gjøre noe med. Bruk pengene på bakfanger i stedet. Takker... pengene blir nok brukt på sideskjørter eg bakfanger ja... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg