Gå til innhold

Skifte stereo i Audi A6 -98

Ranger emnet


FastFreddy

Anbefalte innlegg

Har skifta spelar i min Audi A6 (1998 mod) men slit litt med å forstå opplegget.. angry

 

Ta f.eks opplegget frå førardøra: Grønn/svart og grønn kabel som går frå høgtalarane og forsvinn inn i bilen ein plass.

Venstre bakdør: Gul/raud og gul kabel som går frå høgtalarane og forsvinn inn i bilen ein plass..

 

Joda, i og for seg greit nok. MEN! Når eg koblar den nye stereoen via ISO-kontaktane, er det kun fronthøgtalarane som funkar. Og fargen på kablane som kjem ut av dashbordet er IKKJE samme farge som kablane som går frå høgtalarane.. Er det rart eg blir oppgitt!?

 

Så spørsmålet er (endelig), fins det ein enhet i bilen min der høgtalarane møtest (kablane, seff) før dei går den tunge veien opp gjennom dashbordet? Har eit Blaupunkt opplegg med original sub i bagasjen. Vil jo gjerne ha lyd i heile dritten, sidan fronthøgtalarane er heller spake i uttalen sin..

 

Hjelp!!

 

Før eg set fyr på bilen..

Old man, old car.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i grunn ikkje planar om å skifte ut høgtalarane, for dei er bra nok til mitt bruk. Men når det kun er lyd i frontsettet blir det litt pinglete.. Men desse kablane må jo møtast ein plass, skulle eg tru? Og det hadde vore greit å fått ein peikepinn på kvar dette kunne vere, slik at eg slapp å slakte heile bilen for å finne fram..

Old man, old car.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

hadde akkurat samme problem med min audi a6. Det som er problemet er at de høytalerene bak ha rinnebygd forsterker, og det som kommer av ledninger fra de er signalkabler. Vi tok med oss bilen på bilradiospesialisten og de satte inn en converter til den, koster ca 270kr, og nå spiller alle høytalerne helt strålende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, de ble da bortkastet nå da;)...NEi som sagt, det e rsignalkabler, men en vanlig spiller klarer nok ikke å dra alle høytalerne og Suben , det var det de sa på bilradiospesialisten til meg hvertall..så enten måtte jeg sette inn en ekstra forsterker, og få den til å dra suven , elelrs så måtte jeg få fikset en converter til signalkablene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg ikkje meir enn knappe 20 minutt å legge opp likevel, så.. Tar nok litt tid før eg får converteren frå Bilradiospesialisten. Så no har eg i det minste lyd i dørane, liksom..

 

Sit og vurderar om eg skal skifte ut elementa no.. Ikkje heilt ultimate, dei som står i. Blaupunkt.. Hirr..

Old man, old car.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår