Gå til innhold

Street legal 7.mai i Brumunddal - Østlandscup - amcar.no

Ranger emnet


Skody

Anbefalte innlegg

Lørdag 7. mai 2005

AMCAR Street Legal Østlandscup

Sted: Brumunddal

Arr: ACBC Brumunddal

Info tlf: 909 47 865

 

http://www.amcar.no/terminliste/racing.html

 

Ta med venner og gjerne en rå bil å stille opp med. Er åpent for "alle" biler. Kun krav til skilt og førerkort. Bør ikke miste reimer og væsker. Mao ikke kom med ei røys. ;)

 

EDIT: Takk til Turbothomas & ja-racing for info!

Innsjekking og teknisk fra 10-14.

Kvalifisering og testing eller no fra 16.

Kjøring fra 1700.

det koster 100kr pr pers... barn under 12år går gratis i følge med voksen.... det blir både bil og mc...

 

Jeg tror det er 300kr for de som kjører. Noen som VET?

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallåen Pekkis.

 

Jeg vet ikke nær det åpner, men det må da kunne gå an å finne ut. Jeg vet jeg har sett en plakat eller to et sted i dala her.

Nå må du juge godt til alle om hvor bra det er :)

Og jeg forventer at nazibrakka di går litt bedre nå enn i fjor. Ittno tull! chicken

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallåen Pekkis.

 

Jeg vet ikke nær det åpner, men det må da kunne gå an å finne ut. Jeg vet jeg har sett en plakat eller to et sted i dala her.

Nå må du juge godt til alle om hvor bra det er :)

Og jeg forventer at nazibrakka di går litt bedre nå enn i fjor. Ittno tull! chicken

 

 

Kebabvogna går den.Skal stile i diesel klassen i år så kansje jeg har sjans.. :rolleyes:

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se Alhaug i aksjon igjen. Digg bil det.

 

Tok jo av i fjor med masse folk. Var vanskelig å se ting til tider.

Får håpe det er mulig å få med seg litt mer av det som skjer i år.

 

Og i år skal jeg ikke stå rett i røykskyen etter plastic-mc :D (om dem kommer? )

 

Men begynner ikke kjøringa før klokka 17?

Mener da at det begynte mye tidligere i fjor? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det. kjøringa begynner 17.00... de har rigget opp svære tribuner nå så nå får alle se....... blir jo høy party-faktor etterpå da så det er bare å ordne sjåfør eller overnatting.......

Syns igrunn ikke at partyfaktoren bør være særlig høy på slike bil-treff. Men er vel som vanlig vanskelig å stoppe dem som ABSOLUTT MÅ drikke... men men..

 

Dumt det begynner så sent da. Dem reklamerer jo på radioen med at det starter klokka 1500.

 

MEN får håpe det blir et bra show og håper på bra vær. Håper spåkvinnene tar feil :D (er vel spådd regn så... :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ganske sikkert jeg skrev etterpå.......... treffet driver på til kl.22.00... hmmmm ta seg noen øl etter klokka 22 en lørdagskveld er jo veeeeeeeeldig unaturlig da.....

hehe.. sorry sorry.. så ikke du skrev etter :rolleyes:

 

Etter treffet må da folk gjøre hva dem vil med den alkoholen ja.

 

Håper på mye bra bilkjøring! OG bra vær! Ikke ofte det er noe slik i nærområdet så blir vel "mætti" folk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår