Azzido Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Kom over denne civicen her på streetmeet'et som var på biltema i skien i helga... noe sier meg at vinga er montert helt feil? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hahaha,trodde det var barbie Ken som satt i framsetet lol :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Pene lakkerte trommelbremser på den der Shitvicen... Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Vingen der står helt riktig vei. På helt feil bil, men riktig vei. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ser ut som at vinga skulle vært snudd 180 grader sideveis og 180 grader rundt? ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Nja. Er i samme stil som APR GT vingen, og da står den riktig vei i tilfelle. http://www.aprperformance.com/products_list3.asp?CategoryID=1&SubCategoryID=1 Uansett, ikke så alt for pent. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 var helt sikker på denne vingen sto feil vei jeg men.. Da tok jeg nok feil.. Ikke helt "in" i disse "torshov-vingene"... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Denne står riktig vei. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ser ut som at vinga skulle vært snudd 180 grader sideveis og 180 grader rundt? ;) Det er gutta (familien) som driver Jacobs, koselig folk igrunn. Hver sin smak om bil, men igrunn bra for da er ikke alle biler like. Og det gir de som ikke synes om bilen en mulighet til å bygge kulere bil, i sine øyne. Jeg for min del kjører gammel kadett :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Erik Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hehe...Vinga står riktig vei den Kompis av meg som går på Skogmo (skole rett ved siden av Biltema) gikk i klassen til en som kjente han med den civic'en, han hadde vist stått på utsiden av skolen å rusa bilen noe vilt, mens kamerat'en gikk rundt å sa det var over 200 hester i den svette civic'en... hahaha... Trommelbremser!!! WUHU!!!!!! Står en D16Z6 motor i den med 125 hester... eller en D15(et eller annet) på 101 hester.... Så jada!! hehe... "Stor i ord, men liten på jord" -Erik- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ja har selv skjønt den stod riktig vei nå... men ser noe rart ut... koslig fyr som kan lage kebab =) hehe... var på jakobs og spiste sammen kvelden og så bilen på utsida der ;) var vistnok en 90hk maskin i den civicen? 1.5lsi? ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 var vistnok en 90hk maskin i den civicen? 1.5lsi? ;) Etter det jeg har skjønt så er det bare civic HB Lsi som har 90 hk. Sedan/coupe har 101hk .... correct me if I`m wrong. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Off tåpikk warning: No Limit: Hva heter hun på bildet i avataren din?:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hahaha,trodde det var barbie Ken som satt i framsetet lol :D Hva fikk deg til å tro at det ikke var det? lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Kan ikke fatte og tro att den vingen står riktig, ville da tro det var sleve vinge "plata" som står feil vei menst vinge "brakettene" står riktig. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg