Gå til innhold

Fra begynnelsen til nå..

Ranger emnet


eNoffer

Anbefalte innlegg

Oki, fikk ikke med meg d ai-82 :) Er en stund siden jeg kjøpte mine, men jeg tror de het Artec eller no`. Fikk dem fra NBS. Synes selv at disse har vært bra, men jeg har ikke prøvd så mye annet heller da. Hører mye bra om Eibach...

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjøp større bremser eller selg hjula til meg.. ;)

 

Men, lurte litt på de dørtrekka dine, er de originalt kledd i blått eller det noe du har gjort sjøl ?

 

Vi kan jo bytte, du får hjula mine, så får jeg stereoen din? m'm Fulgt med på bygginga di på vwaudi-forumet. Sweeeeet!

 

Dørtrekkene er originale. Tror jeg så slike til salgs på e-bay.de for noen dager siden...

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! doh

Tror jeg går for senkefjærer først da, og heller skifter dempere senere dersom det blir nødvendig.

 

Bytt demperne i samme slengen du, det er ikke store kostnaden. Hvis bilen din har gått litt så vil nok ikke demperne være så veldig glad i senkefjærene.

VOSJ Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går opp og ned her i livet. Monterte tachorings igår kveld(bilder kommer) og kunne legge meg glad og fornøyd. Etter skolen idag fant jeg bilen med oppskrapet forskjerm og frontfanger. Til og med felgen var skrapet opp i kantene. Alt tyder på at det er en buss som har dultet borti(røde striper samt gummi etter dekk) Har kontaktet sporveisbussen eller hva det nå heter, og de skulle sjekke. Får håpe det er dem, er det en russebuss ser jeg vel aldri en krone til reperasjoner... anger2

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Når det gjelder skaden på fronten kunne ikke sporveisbussene hjelpe meg. Påstår at ingen av deres busser hadde vært og skrapet bortpå noen blå bil...dæmmit!! Får bare bite i det sure eplet og punge ut... Slik ser den ut nå:

112-1205_IMG.jpg

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!! Kondolerer! Forbanna busser, di vil aldri ta skylden for det de gjør! Har du fortsatt de gamle AEZ18" felgene? Golfen min har rulla snart 135k km og jeg har planer om å senke.. bør jeg skifte demperene også?

 

 

-Bjelland

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuuuuuu!

Det så ikke bra ut:(

Hvor mye regner du med at du må punge ut? Skal du prøve å få polert opp felgene eller kjøpe nye?

 

Hvor fikk du tak i tachorings forresten?

 

Er ikke sikker på hvor mye det kommer på, men håper jeg får en bekjent til å ta jobben. Blir forhåpentligvis noe biligere da. Stresser litt med eksamen for tiden, så det blir ikke gjørt m det første. Tror jeg satser på å fikse felgene, kjøpte to nye ifjor..blir for dyrt å kjøpe nytt i ett kjør :) Noen som vet om noen som driver med fiksing av felger?

 

Tachorings`ene kjøpte jeg av en på vwaudi-forum, men du finner dem på ebay.de for en billig penge.. Kan også sjekke http://www.tachoringe.de

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!! Kondolerer! Forbanna busser, di vil aldri ta skylden for det de gjør! Har du fortsatt de gamle AEZ18" felgene? Golfen min har rulla snart 135k km og jeg har planer om å senke.. bør jeg skifte demperene også?

 

 

-Bjelland

Takk for omtanken. Har aldri hatt noe AEZ 18". Hadde Rial VE(Viper) i 17", men de går på en golf IV stasjonsvogn i porsgrunn nå. Tror jeg ville skifta dempere da ja. Mine var ganske utslitte på 100k, men da hadde jeg kjørt ca 60k med senkefjærer på de demperene.

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår