190racing Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 haha... er så tåpelig at det er morsomt.. fin bil ja! :P :P Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 :roll: nå må noen se å få kjørt på den bilen eller noe !! herregud noe så jalla !!!!!!! åsså kalle det rått !!!!!!!! hahahahaahahahaa :roll: latterlig er det rette ordet !!!!!! får nesten lyst til å selge vectraen min bare for att den bilen ødelegger for oss som bygger vectraer som ser ut !! men denne gjør så absolutt ikke det !! gi dere mens leken er god !!! møter jeg deg med bilen en gang , så får du fingeren !! Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 møter jeg deg med bilen en gang , så får du fingeren !! ahahahhaha Det verste er vel at denne bilen var på en bilutstilling, sammen med trådstarters mitsubishi galant. Hadde følt meg snytt hvis jeg hadde betalt for å se på disse bilene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 ahahahhaha Det verste er vel at denne bilen var på en bilutstilling, sammen med trådstarters mitsubishi galant. Hadde følt meg snytt hvis jeg hadde betalt for å se på disse bilene... MOrsom du lol Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Wow wtf? Sinnsykt tøff bil :rolleyes: :knob: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Hvor mange sparco klistremerker sitter på den? han må ha kjøpt jævig mange sånne. haha Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 HVEM ER DET SOM EIER DET SØPPELET DER ?? faen så stygg så den på vårmønstringa i bergen.... seriøst drit stygg..... hadde vunnet NM i harry Vectra, den skal han ha Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 "Uansett hva du har eller gjør, så er det noen på Bilforumet som ikke liker det" QUOTE] Bra sagt! thumpsup Det er godt at folk har forskjellig smak! Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona_C Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Han burde kikka litt på en kompis av meg sin vectra så han kunne fått seg litt inspirasjon.Va på vårmønstringa blå med hvite tsw venom felger.Du såg den vel kanskje.Det er en pen vectra!! Siter Golf Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Han burde kikka litt på en kompis av meg sin vectra så han kunne fått seg litt inspirasjon.Va på vårmønstringa blå med hvite tsw venom felger.Du såg den vel kanskje.Det er en pen vectra!! De felgene er noe av det styggeste man kan tre dekk rundt etter min mening, så jeg er nok uenig i akkurat det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 De felgene er noe av det styggeste man kan tre dekk rundt etter min mening, så jeg er nok uenig i akkurat det. Vectraen Nos Kicker parkerte rett ved på treffet er pen. Gjennomført. Men, tror dere han likte den? Alt var hvertfall skikkelig festet og lakkert. :rolleyes: Pungteret her da :p Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Vectraen Nos Kicker parkerte rett ved på treffet er pen. Gjennomført. Men, tror dere han likte den? Alt var hvertfall skikkelig festet og lakkert. :rolleyes: Pungteret her da :p Kan ikke si att jeg syntest denne var noe særlig heller jeg da.. Hvor mange fangere er den frontfangern "smidd" ihop av? Personlig så liker jeg litt "renere" linjer som følger formen til bilen. Men stort pluss for att det ikke var en enorm alu. vinge bak. :) Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Den var iallfall 1000 ganger fetere enn han andre sin (Den sølv/blå). Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Den var iallfall 1000 ganger fetere enn han andre sin (Den sølv/blå). Skal ikke krangle på det nei... ;) Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Stylingen på den sorte vectraen er hvertfall sparklet, lakkert og festet skikkelig. Altså han har gjort en meget bra jobb med alt han har gjort med bilen. Alle detaljer. Så er det opp til en hver om de liker helheten eller ikke. Arbeidet og gjennomføringen er ingen ting å si på. Nos Kicker sitt sluttresultat ser kanskje ok ut på film i dårlig oppløsning eller på avstand og på bilder, men ser du den i virkeligheten så ser ikke bilen ut. Ikke noe som er perfekt. Til og med felgene er kantkjørt. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg