Volvo 740 racing Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Har en 740 1989 modell med injection. den har rød blokk. (B230FS) tåler den å chip trimmes slik at den får15% mere hk? Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Herregud da mann, skaff deg heller en B230FT / FK motor fra en 940.... De passer jo som hånd i hanske de i bilen din.. :) Chiptrimming av en standard sugemotor er vell ikke særlig vits, tror jeg... Får en mye bedre motor viss du bytter til 940 turbomotor... Men det er ditt valg... Den tåler det nok... Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Ja det går fint å chippe den, men du merker lite av de 15 hk ekstra når du ikke har turbo.. Og chipp koster penger.. sats heller på en turbomotor viss du vill at det skal dra litt thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 jaja.........men eier ikke nåla i veggen vettu.....er 18 Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 hvaslags chip er det snakk om?hva gjør den, å hvor får du kjøpt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 hør med vikingchip.. http://www.vikingchip.com kjøpte chip til min der (motronic) for 1000 sek og satt det inn selv. tror han værtfall lager chip til de fleste turbovolvoer. i følge folka på tpc skal det være noe av de bedre chippene på markedet. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 ikke mye lett å forstå noe utifra internet siden deres..! men før jeg ringer, noen som vet om jeg må ut med hele hjernen å sende den til de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 jeg fikk en chip i posten etter 2 dager, skrudde opp hjernen og satt den inn. utrolig enkelt med motronic. ingen lodding. vet ikke hvordan det er med lh som du vel har. han svarer på mail også. hyggelig kar. betaling over paypal. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 t3 Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Herregud da mann, skaff deg heller en B230FT / FK motor fra en 940.... De passer jo som hånd i hanske de i bilen din.. :) Chiptrimming av en standard sugemotor er vell ikke særlig vits, tror jeg... Får en mye bedre motor viss du bytter til 940 turbomotor... Men det er ditt valg... Den tåler det nok... Det er vel ikke så lett å billig å få tak i en B230FT. Ikke alle som har for mye penger her Siter WWW.RUSSEMOTTO.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 jeg fikk en chip i posten etter 2 dager, skrudde opp hjernen og satt den inn. utrolig enkelt med motronic. ingen lodding. vet ikke hvordan det er med lh som du vel har. han svarer på mail også. hyggelig kar. betaling over paypal. er meget usikker på motorstyring..har du peil? 89mod 740 B230FS, står "K" lit bortenfor også på det klisteret på registerdekselet.. kunne sikkert fikset et bilde hvis det hadde vært til hjelp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 beklager men har et off topic spørs også med det samme.. det med den "K'en", har hørt at noen motorer blir levert med "K-blokk", som skal være bedre å trimme på, men leste en annen plass at #håper for din skyld det ikke er K-blokk i motor'n din#! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg