Gå til innhold

Hehe! Måtte le....

Ranger emnet


fillern

Anbefalte innlegg

Fordi de drar til helvete fra deg.

 

Du kan utfordre moped og lett (pass deg litt for enkelte fulleffekt letter, :P), men mellomtung og tung bør du passe deg for.

Ja, de griser meg, men det er fortsatt fett med et race... Men lett sykkler... trukke det..., det må være fra 0-20 i såfall

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For noen år siden så hadde jeg en eller annen sykkel på høyresiden, ventet på grønt lys fra Danmarksplass innover mot Bergen sentrum. Jeg kjørte 929 V6'er, og selv om den ikke er noe superfantom (enda) så er den skummelt spenstig.

Har ikke peiling på hva sykkel det var, sånt kan jeg desverre ikke. Men jeg får i alle fall med meg at han ruser sykkelen godt mens han venter på grønt.

 

Det herlig frustrerte blikket han sender meg når han ikke greier passere fronten på bilen var så deilig, langt bak i ryggmargen. JADA, jeg vet det er barnslig og fyfy, men jauh - det skjedde bare. :)

Av og til er det utrolig gøy med en "gubbebil". Eller, det er egentlig alltid gøy.

Damen mener jeg er håpløs, såklart.

 

moped kansje? hehe

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de griser meg, men det er fortsatt fett med et race... Men lett sykkler... trukke det..., det må være fra 0-20 i såfall

 

Turbo-Lancia er kult. Har større sjangs enn en bmw 3-serie ihvertfall. Selvom den også får pisk så det holder av en tung sykkel.

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Race mot sykler er jo det som er moro!!

 

Har racet med Kawa 600 R-sykkel, tipper det var 95 modell eller omtrent der. Vi lå på motorveien fra Asker til Drammen, han prøvde å kjøre forbi meg X-antall ganger og det klarte han ikke, han kom opp på siden og når jeg la inn 5 giret, dvs. 160 - 170 dro jeg i fra han sakte, men sikkert

 

Race motorsykkel på svingete vei er jo ingen match, der holder de ikke følge ahahahhaha

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå mine tvil på det.. Når jeg tar en RS relativt greit, bør en NSR gå enda greiere, og min står oppført med 8,5 til 100.. Regner med at vi snakker om fulleffekt lettsykler her.

 

Men, men.. bare min teori :rolleyes:

 

"|Turbo84" på forumet her hadde en aprilia rs125, den tror jeg nådde 100 på rundt 5-6 sekunder, dro hjulet og greier. Man skal ha ganske så kvass bil for å ta en slik en i aks. Hvem sier at NSR går noe bedre enn aprilia?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Race mot sykler er jo det som er moro!!

 

Race motorsykkel på svingete vei er jo ingen match, der holder de ikke følge ahahahhaha

 

Er morro det ja :)

 

"Problemet" med mange R-sykler er at de (sjåførene) ikke klarer å holde hjulet nede på bakken, dermed slurer de på clutchen og mister fart.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"|Turbo84" på forumet her hadde en aprilia rs125, den tror jeg nådde 100 på rundt 5-6 sekunder, dro hjulet og greier. Man skal ha ganske så kvass bil for å ta en slik en i aks. Hvem sier at NSR går noe bedre enn aprilia?

 

Da er den nødt til å være litt mer enn fulleffekt.. Jeg hadde ikke nevneverdige problemer med å følge en fulleffekt RS i aksen, hvertfall ikke fra 50 og opp.

 

Mente omvendt, NSR går hakket dårligere enn RS..

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NSR 125 klarer nok 0-100 på under 7 sek ihvertfall.

En R-sykkel av tungt format klarer nok 0-100 på 2-3 sek. Så de utfordrer man ikke med bil såfremt du ikke kjører en av de gode gamle gruppe B rallybilene eller formel 1. :D

 

Er nok ikke mange som klarer å kjøre en MC fra 0-100 på 2-3 sek, selv om sykkelen klarer det på papiret. Med bilen kan man sidesteppe, og man drar ikke rundt akkurat. :)

 

I høy fart er det lettere å 'ta' sykler da, f.eks en 600 har lite motor i forhold til luftmotstanden i 200+.

 

Med Nissanen jeg hadde har jeg seget fra noen sykler. Har ikke prøvd med Hondaen, men den er nok ikke så kjapp i høy hastighet pga manglende moment. doh

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke mange som klarer å kjøre en MC fra 0-100 på 2-3 sek, selv om sykkelen klarer det på papiret. Med bilen kan man sidesteppe, og man drar ikke rundt akkurat. :)

 

I høy fart er det lettere å 'ta' sykler da, f.eks en 600 har lite motor i forhold til luftmotstanden i 200+.

 

Med Nissanen jeg hadde har jeg seget fra noen sykler. Har ikke prøvd med Hondaen, men den er nok ikke så kjapp i høy hastighet pga manglende moment. doh

 

De fleste klarer å holde den 0-100 akserlasjonen på papiret til syklene. De fleste tung mc klarer over 100 på første giret så det blir ikke noe tap ved giring. Eneste problemet jeg ser er at noen feiger litt ut når forhjulet begynner å få litt luft under seg.

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste klarer å holde den 0-100 akserlasjonen på papiret til syklene. De fleste tung mc klarer over 100 på første giret så det blir ikke noe tap ved giring. Eneste problemet jeg ser er at noen feiger litt ut når forhjulet begynner å få litt luft under seg.

 

Du mener at de fleste klarer de teoretiske 0-100 tallene?

Det er stikk motsatt av det de jeg kjenner som kjører sykkel sier.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Race mot sykler er jo det som er moro!!

 

Har racet med Kawa 600 R-sykkel, tipper det var 95 modell eller omtrent der. Vi lå på motorveien fra Asker til Drammen, han prøvde å kjøre forbi meg X-antall ganger og det klarte han ikke, han kom opp på siden og når jeg la inn 5 giret, dvs. 160 - 170 dro jeg i fra han sakte, men sikkert

 

Race motorsykkel på svingete vei er jo ingen match, der holder de ikke følge ahahahhaha

 

Gruser den evo'en din hele veien til 280 uansett når vi starter akserlasjonen, med lommeraketten. :D

 

Svinger blir noe annet. Men på bane så går det unna.

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår