momo Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 05.41min, 70mb høyreklikk lagre som: http://www.mtm-france.com/videos/audi/audi_s1_25_quattro_turini.mpg Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Rå bil, rå lyd! Kjøringa var vell ikke allverden. Kan ikke risikere å kræsje en så skjelden bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 fantastisk bil... det er en tysker som har en sånn.. har sett noen klipp der han kjører rundt på gata.. sikkert ganske spennende synd det bare er 19 av de å att de koster litt mere enn skjorta :D Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Er jo bare litt kosekjøring dette da. :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 fantastisk bil...det er en tysker som har en sånn.. Leif fra Audisentrum/Gatebil har jo en sånn også. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Er så utrolig grom Audi! ;D Kjøler godt baki bilen sombrero Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Leif fra Audisentrum/Gatebil har jo en sånn også. jojo.. men har han skilter på den? i såfall.. all streetcreds i verden til han :D har bare sett den uten skilter jeg... fet pendle bil Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Ble ikke S1'en solgt til svensken med treskoene og han lagde ett nytt audi prosjekt? Eller er jeg heeelt på jordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Leif har fortsatt S1 sin såvidt jeg vet hvertfall. Men det stemmer at han har et nytt prosjekt på gang (når har den mannen ikke det?) Han har vel GT40n og, 2stk AC Cobraer har han å, plus en sportquattro og tror jeg. Greit å ha litt å velge mellom..... :rolleyes: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 S1'n skal sønnen til Leif arve... Han har i hvert fall hatt en sort quattro med hvite felger, er vel både på gatebilfilmen 2003 og 2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Mr blomquist er vel en av de få som virkelig kan å ratte denne bilen... brutal doning Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Kan man ikke slette sine egne poster? =P Admin, slett denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Han har vel GT40n og, 2stk AC Cobraer har han å, plus en sportquattro og tror jeg. Greit å ha litt å velge mellom..... :rolleyes: Den gule GT40'en står på skolen min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Noen som fikk med seg at han som tar av "bakluka" på slutten der kakker den borti steingjerdet bak seg før han legger det ned? hehe.. Tipper sjefen blir fornøyd.. :rolleyes: Ca 4:40 ut i klippet.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Dæven! Er jo ganske smalt på disse vegene han kjører på så, skjønner hvorfor han ikke kjører full pinne. Men hør LYDEN folkens! Noe av det bedre ja! notin Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg