Gå til innhold

kjøp & salg...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hva er fa*n er trikset?

 

Jeg sliter også noe jæ*** med å legge ut en annonse. Burker en nettleser som heter Opera (vi må jo støtte norge :) ). Tenkte at vBulletin ikke støttet Opera eller andre veien, noe scripting som kanskje hang seg? Men den gang ei. Prøvde så med IE, funka ikke. Slettet alt av cookies, logg, historie etc. funker fortsatt ikke.

 

Det jeg legger merke til er at 'Register' dukker opp der nede i Kjøp og salg 'vinduet'. Mens helt oppe til høyre står det fortsatt at jeg er på logget.

 

Mulig det er en liten bug i det ad-on scriptet 'Kjøp og salg'! Hva slags nettleser og vers bruker dere som 'ser' disse knappene?

.

Hilsen Truls.

O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++

x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Hva er fa*n er trikset?

 

Jeg sliter også noe jæ*** med å legge ut en annonse. Burker en nettleser som heter Opera (vi må jo støtte norge :) ). Tenkte at vBulletin ikke støttet Opera eller andre veien' date=' noe scripting som kanskje hang seg? Men den gang ei. Prøvde så med IE, funka ikke. Slettet alt av cookies, logg, historie etc. funker fortsatt ikke.

 

Det jeg legger merke til er at 'Register' dukker opp der nede i Kjøp og salg 'vinduet'. Mens helt oppe til høyre står det fortsatt at jeg er på logget.

 

Mulig det er en liten bug i det ad-on scriptet 'Kjøp og salg'! Hva slags nettleser og vers bruker dere som 'ser' disse knappene?[/quote']

 

Internet Explorer 6.0

 

Som nevnt tidligere i denne tråden, prøv å logg deg ut - så inn igjen . Fungerer fint da, men vi prøver finne ut hva dette skyldes.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internet Explorer 6.0

 

Som nevnt tidligere i denne tråden, prøv å logg deg ut - så inn igjen . Fungerer fint da, men vi prøver finne ut hva dette skyldes.

 

La meg tillate meg selv og oppsumere:

De aktive brukerene, som bruker kjøp&salg mest har problemer med kjøp&salg..

De finner ikke knapper, de kommer ikke inn, de klarer ikke redigere annonsen, generelt funker ikke kjøp&salg for dem..

 

Kjære Admin.

Mitt nick på Bilforumet.net er _Sjakalen. Jeg er veldig tilfreds med dette forumet, dere skal ha credit og respekt for at dere gidder gjøre dette og holde forumet oppegående gratis for de som benytter seg av det :wave !!!

For dere har jeg dyp, dyp og inderlig respekt!:respect :respect

Jobben dere gjør krever mye kan jeg tro, og at noen av dere gir mer enn andre, det synes og det merkes. Jeg taler på vegne av folket når jeg sier at vi ikke hadde klart oss uten dere, og at vi er sinnsykt fornøyd og stolte av dere!

 

Jobben deres på Volvo-delen er utpreget gjennomført, det kan vel ikke klages på det dere har gjort! Supert, dere er flinke! At dere holder om oss med jernhånd og følger oss tett under oppveksten her på Bilforumet.net er også fantastisk! Dere sletter ads, dere sletter ufullstendige topics, dere fjerner det som ikke har noe med temaet og gjøre (BRA!) jeg bøyer meg i støvet:pray og kysser de ansvarlige på kinnet/føttene.. :kiss Jeg kan ikke få rost dere nok!

 

MEN!

 

Å si at noe er perfekt er løgn, og de personene som har konstruert Kjøp&salg, med fare for å støte noen, har tydligvis :???: litt for mye under konstruksjonen. Tanken var sikkert god, selv om de som sto for gjennomførelsen burde ha :deng .

Og en ting til dere burde ta til etterretning er at når man sier ifra, først pent, så mindre pent og tilslutt forbannet til dere svarer dere alle tre gangene med å :iconsm :iconsm piske oss tilbake dit vi kom fra.

Som stolte foreldre/admin/verger, (You name it) burde dere arbeide med kommunikasjonen mellom dere og oss, og ikke si at: "Vi har rett, for vi er admins." Jeg ser likheter mellom stae 70 år gamle foreldre og kjente diktatorer som Hitler,Stalin og Mussolini her..nono :nono: Hadde dere gjort mer som Fidel Castro så kanskje det hadde fungert. Han hører nemlig til en viss grad på folket.

 

Så her er forslaget OG spørsmålet mitt:

Forslag:

Det har blitt nevnt Gud veit hvor mange ganger..

Jeg, som er ihuga Volvo-fan, spørr ydmykt, jeg legger meg i søla og spørr forsiktig:

Kan dere ikke bare legge en ekstra tråd i selve Volvo-forumet, som heter kjøp og salg, det samme i bmw, mazda, honda, mercedes toyota (Host*riskoker*host), kutt ut kjøp og salg for hovedsiden, eller ha den der gjør hva fanken dere vil med den, men legg inn en ekstra mappe i hvert merke-forum som heter kjøp og salg. På den måten blir det automatisk mer ryddig! Og det beste, veit dere, Kjære Admin, hva det er? Dere kan ta credit for det, jeg skal ikke ha noe for det.

 

Spørsmålet mitt er:

HVOR vanskelig er det å ordne? Tar det 10 minutt? 1 time? 3 timer? 4 uker? 3 år? Er det vanskelig å gjennomføre?

 

Jeg håper på snarlig svar!

May you walk in peace, Admin.

 

-_Sjakalen :volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mazda, honda, mercedes toyota (Host*riskoker*host),

 

HAHAHA, helt enig med sjakalen der! Da er det veldig enkelt å finne fram, og finner men ikke dem delene men leter etter i kjøp/salg for det spesifikke bilmerket, kan man jo alltids gå på det generelle (über dårlige) kjøp/salg forumet å bla i noen timer (dager?) og se om man finner det der..

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra inlegg _Sjakalen, selv om det var en del tåkeprat.

 

Jeg syns også at man kunne laget et kjøp & salg forum under hvert merke, slik som Db drag ligger under bilstereo se HER

 

Det fører nok til en del ekstra forum, men hvis man holder seg til de 10 vanligste merkene så behøver det ikke by på problemer.

 

Og kanskje ha et salgsforum for hvert av disse emnene: bilstereo, felger, styling og tuning.

 

Jeg tror dere har dreti på draget rett og slett, for det virker som at dere ikke sjekket opp behovet for et nytt kjøp & salg system grundig nok før dere la om.

Og dere burde tatt hintene i omleggingsperioden da begge metodene var tilgjengelig, men kun den gamle ble brukt..

 

just my 2 cents MJnCo.gif

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, helt enig med sjakalen der! Da er det veldig enkelt å finne fram, og finner men ikke dem delene men leter etter i kjøp/salg for det spesifikke bilmerket, kan man jo alltids gå på det generelle (über dårlige) kjøp/salg forumet å bla i noen timer (dager?) og se om man finner det der..

 

Hvis du ikke finner det du er ute etter med søkfunksjonen på kjøp/salg så er det ikke til salgs, eller så klarer ikke personen som prøver å selge ting å gjøre det klart hva han prøver å selge og da får han skylde seg sjøl.

 

"Den gamle måten" oppfordrer til gode kjøpere, "den nye måten" oppfordrer til gode selgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Breisladdern*klipp*

Jeg syns også at man kunne laget et kjøp & salg forum under hvert merke, slik som Db drag ligger under bilstereo se HER

 

Det fører nok til en del ekstra forum, men hvis man holder seg til de 10 vanligste merkene så behøver det ikke by på problemer.

 

Og kanskje ha et salgsforum for hvert av disse emnene: bilstereo, felger, styling og tuning.

*klipp*

 

Hovedpoenget er vel å prøve å luke bort litt av "søppla" og samle de på steder hvor de intereserte kan gå. Hvis man tar en sjekk på hvor mange som har kjøpt noe her på forumet som de ikke hadde kjøpt hvis de ikke hadde kommet over annonsen vs hvor mange som ikke har kjøpt noe i det hele tatt, så tror de som ikke har kjøpt noe i det hele tatt er i flertall. Jeg antar også at det er en del av disse som er drittlei av å få opp alt mulig drit til salgs når de trykker new posts på samme måte som man er drittlei reklamen på vg.no osv når man skal lese nyheter (eneste forskjellen er at der funker ad-block). Bare de klarer å få bort linker til avis-artikkler så er jeg i himmelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crazy_T, eller hva det er.. Skjønner du ikke hva jeg mener?

la meg demonstrere:

Merke:

 

Volvo

-200-serien

-300-serien

..

-v70

-Kjøp&Salg

 

BMW

-300-serien

-500-serien

-700-serien

-Kjøp&Salg

 

Skjønte du det?

Hvor vanskelig er det å lage? (Det er et seriøst spørsmål, som jeg forventer et seriøst svar på)

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crazy_T, eller hva det er.. Skjønner du ikke hva jeg mener?

la meg demonstrere:

Merke:

 

Volvo

-200-serien

-300-serien

..

-v70

-Kjøp&Salg

 

BMW

-300-serien

-500-serien

-700-serien

-Kjøp&Salg

 

Skjønte du det?

Hvor vanskelig er det å lage? (Det er et seriøst spørsmål, som jeg forventer et seriøst svar på)

På forhånd takk.

 

Tror du virkelig ikke at jeg vet hva du/dere mener? Poenget mitt er at når man bruker "nye innlegg"-funksjonen så viser den alle nye posts i alle forum og da blir man spammet med teite annonnser (og nesten alltid med dårlig topics). Det er en del folk som ikke bare henger på volvo/golf2/etc-delen av forumet, men ønsker å følge med på litt mer og dermed bruker "nye innlegg"-funksjonen

Det jeg ville foreslått som en god løsning ville vært at når man legger ut deler for salg på nye kjøp/salg-delen så valgte man hvilken fabrikant det gjaldt (slik at man lettvindt kunne dele det opp). Deretter lagt en link på selve forumet der du ønsker et kjøp/salg-forum som pekte/henviste dere til kjøp/salg-delen hvor deler for den valgte fabrikanten kommer opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig ikke at jeg vet hva du/dere mener? Poenget mitt er at når man bruker "nye innlegg"-funksjonen så viser den alle nye posts i alle forum og da blir man spammet med teite annonnser (og nesten alltid med dårlig topics). Det er en del folk som ikke bare henger på volvo/golf2/etc-delen av forumet, men ønsker å følge med på litt mer og dermed bruker "nye innlegg"-funksjonen

Det jeg ville foreslått som en god løsning ville vært at når man legger ut deler for salg på nye kjøp/salg-delen så valgte man hvilken fabrikant det gjaldt (slik at man lettvindt kunne dele det opp). Deretter lagt en link på selve forumet der du ønsker et kjøp/salg-forum som pekte/henviste dere til kjøp/salg-delen hvor deler for den valgte fabrikanten kommer opp.

 

Da er vi jo i bunn og grunn enige da jo!! :idea:

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi jo i bunn og grunn enige da jo!! :idea:

 

Vell.. mulig du ikke forsto meg, men jeg foreslår å bruke den nye kjøp/salg-delen. Man kan ikke lage posts på "den gamle måten". Man får oppdeling av kjøp/salg av deler pr merke i den nye kjøp/salg-delen. Alt går via den nye kjøp/salg-delen, men dere får deres dyrebare link i hvert merkeforum. På denne måten slipper man at kjøp/salg-annonser blir vanlige innlegg i det vanlige forumet og man slipper at de popper opp for alle som bruke "nye innlegg"-funksjonen.

 

 

Isåfall hvis det er "den gyldne middelvei" så er det bare opp til administratorene å være enig i at det er en god løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår