Gå til innhold

Lei av bygging av stereo i bil?!

Ranger emnet

TLAudio

Anbefalte innlegg

Fler en meg som begynner å kjenne presset før Gatebil/EMMA Våler 21 mai?

Er så lei av å skru og bygge stereo nå, så det er tragisk!!

Å glassfiber støping?!

Det er no dritt det...

Alltid to steg frem og et tilbake..

Er jo forsåvidt første prosjektet med gl.fiber også da..

Sorry hvis noen føler dette er feil sted for dette, men må få lufta litt..

( Noe alla den "damer er no dritt" - tråden eller hva den het... )

Og vist Stinger er noe av det mest flexible og myke kabelen man kan bruke, så synes jeg synt på de som bruker andre merker..

50mm2 er 50mm2, og den er lei å tvinge rundt hjørner og inni kriker og kroker..

Huff... :rolleyes:

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

press p.g.a gatebil....tja, kan vel si d sånn, bilen ska på ommlakkering 10.ende, har fortsatt ikke all stylingen jeg trenger, denne kommer sikkert ikke til å skli rett på så den må modifiseres mest sansynlivis....stereon får jeg ikke ommbygd p.g.a pengemangel....åja, så var d d, ene døra må skiftes før ommlakering...huff..bil er no dritt av å til! men bare av å til;)

Nissan Sunny GTI 16v

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

press p.g.a gatebil....tja, kan vel si d sånn, bilen ska på ommlakkering 10.ende, har fortsatt ikke all stylingen jeg trenger, denne kommer sikkert ikke til å skli rett på så den må modifiseres mest sansynlivis....stereon får jeg ikke ommbygd p.g.a pengemangel....åja, så var d d, ene døra må skiftes før ommlakering...huff..bil er no dritt av å til! men bare av å til;)

Føler med deg.. :rolleyes:

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hvor mye betalte du for stinger 50mm2 kabelen? pr meter lizm..

Jeg har funnet et sted dem solgte det, men der skulle dem ha 2000kr +

for 15 meter. Men jeg trenger ikke akkurat 15meter da, men dem solgte ikke pr meter :( jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både Stinger HPM, expert og Earthquake 50mm2 i bilen. HPM var knall å legge, Expert litt verre men framdeles grei og EQ var noe skit å legge :rolleyes:

Og må bare si: Heldigvis nesten ferfig med all stereo, håper bare 8600'n min kommer innen torsdag så jeg får satt den i så jeg kan være med å konkurere :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både Stinger HPM, expert og Earthquake 50mm2 i bilen. HPM var knall å legge, Expert litt verre men framdeles grei og EQ var noe skit å legge :rolleyes:

Og må bare si: Heldigvis nesten ferfig med all stereo, håper bare 8600'n min kommer innen torsdag så jeg får satt den i så jeg kan være med å konkurere :rolleyes:

Samme problem her..

Får tilbake penger for en mislykket dårlig kenwood spiller, og har fått hånda på en brukt pioneer, men usikkert om jeg får innstalert den i tide..

Er jo en hel jævla drøss med helligdager nå...

Posten er jo så treig i utgangspunktet...

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem her..

Får tilbake penger for en mislykket dårlig kenwood spiller, og har fått hånda på en brukt pioneer, men usikkert om jeg får innstalert den i tide..

Er jo en hel jævla drøss med helligdager nå...

Posten er jo så treig i utgangspunktet...

den skal vi klare å få montert til vålerbanen, serru!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider