TLAudio Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Fler en meg som begynner å kjenne presset før Gatebil/EMMA Våler 21 mai? Er så lei av å skru og bygge stereo nå, så det er tragisk!! Å glassfiber støping?! Det er no dritt det... Alltid to steg frem og et tilbake.. Er jo forsåvidt første prosjektet med gl.fiber også da.. Sorry hvis noen føler dette er feil sted for dette, men må få lufta litt.. ( Noe alla den "damer er no dritt" - tråden eller hva den het... ) Og vist Stinger er noe av det mest flexible og myke kabelen man kan bruke, så synes jeg synt på de som bruker andre merker.. 50mm2 er 50mm2, og den er lei å tvinge rundt hjørner og inni kriker og kroker.. Huff... :rolleyes: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 EVUS har myk kabel. Tinnbelagte kordeler på 0,1mm2. Den finnes i gjennomsiktig blå (+) og grå (-) Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 EVUS har myk kabel. Tinnbelagte kordeler på 0,1mm2. Den finnes i gjennomsiktig blå (+) og grå (-) Mvh Pål MEN FOR NOEN PRISER!!! Takker for tipset uansett.. :) Har allerede kjøpt,så... Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio - SALis Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Så, så, søta bror... Ta en lang natt på puta, så blir alt bra i morra... Les innlegget mitt på Damer er no..., så får du nok opp motet... Klems Søssen.. :) Siter :rolleyes: Team Liseth Audio Siv Anita Liseth :) http://www.home.no/tlaudio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 press p.g.a gatebil....tja, kan vel si d sånn, bilen ska på ommlakkering 10.ende, har fortsatt ikke all stylingen jeg trenger, denne kommer sikkert ikke til å skli rett på så den må modifiseres mest sansynlivis....stereon får jeg ikke ommbygd p.g.a pengemangel....åja, så var d d, ene døra må skiftes før ommlakering...huff..bil er no dritt av å til! men bare av å til;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 press p.g.a gatebil....tja, kan vel si d sånn, bilen ska på ommlakkering 10.ende, har fortsatt ikke all stylingen jeg trenger, denne kommer sikkert ikke til å skli rett på så den må modifiseres mest sansynlivis....stereon får jeg ikke ommbygd p.g.a pengemangel....åja, så var d d, ene døra må skiftes før ommlakering...huff..bil er no dritt av å til! men bare av å til;) Føler med deg.. :rolleyes: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 MEN FOR NOEN PRISER!!! Takker for tipset uansett.. :) Har allerede kjøpt,så... Det er lov å prute! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 vart litt mindre stress nå da....stylingen må såpass modifiseres at d mest sansynlivis blir utsatt til vintern...menmen...sånn kan d gå... :rolleyes: Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Hvor mye betalte du for stinger 50mm2 kabelen? pr meter lizm.. Jeg har funnet et sted dem solgte det, men der skulle dem ha 2000kr + for 15 meter. Men jeg trenger ikke akkurat 15meter da, men dem solgte ikke pr meter :( jaja. Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Jeg har handlet evus strømkabler (50mm) med Pål, og de er fleksible som en arabisk magedanser og en helt sensuell nytelse å jobbe med :) Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Stinger Expert er også veldig bra og myke.. Snakk med AUTOD Han forhandler Stinger... Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Har både Stinger HPM, expert og Earthquake 50mm2 i bilen. HPM var knall å legge, Expert litt verre men framdeles grei og EQ var noe skit å legge :rolleyes: Og må bare si: Heldigvis nesten ferfig med all stereo, håper bare 8600'n min kommer innen torsdag så jeg får satt den i så jeg kan være med å konkurere :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Har både Stinger HPM, expert og Earthquake 50mm2 i bilen. HPM var knall å legge, Expert litt verre men framdeles grei og EQ var noe skit å legge :rolleyes: Og må bare si: Heldigvis nesten ferfig med all stereo, håper bare 8600'n min kommer innen torsdag så jeg får satt den i så jeg kan være med å konkurere :rolleyes: Samme problem her.. Får tilbake penger for en mislykket dårlig kenwood spiller, og har fått hånda på en brukt pioneer, men usikkert om jeg får innstalert den i tide.. Er jo en hel jævla drøss med helligdager nå... Posten er jo så treig i utgangspunktet... Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Samme problem her..Får tilbake penger for en mislykket dårlig kenwood spiller, og har fått hånda på en brukt pioneer, men usikkert om jeg får innstalert den i tide.. Er jo en hel jævla drøss med helligdager nå... Posten er jo så treig i utgangspunktet... den skal vi klare å få montert til vålerbanen, serru!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 den skal vi klare å få montert til vålerbanen, serru!!!!!!!!! I sure hope so.. Alternativet er en Sony mp30x spiller!! :o Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg