Skillz2k Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Er det mulig å få ut girkassen under ifra? har demontert drivakslingene og alle bolter men får ikke kassen ned. Bilen står på 2 bukker så det burde vel bare være å få kassen ned. Den stopper på koppen til driv akslingen eller bakre motor feste. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Litt vrient å få ut kassa, men du må vri den litt med diffen opp, og så lirke-lirke. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Først å fremst må den ut ca 5 cm for å trees ut av clutchen... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 har den sikkert over 5 cm ut av center men problemet da er at den finner seg en annet sted å hvile på Tror nok jeg må løsne litt på det fremre motor feste og få den ut på den måten.. ut skal nå kassen hvertfall Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 prøv å senk ned motoren.. legg en 2x4" bjelke på tvers og fest motoren i den.. om du ikke har elefant Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Prøv å løsne litt på traversen. Da siger både motor og forstilling litt ned. trur det skal vera lettare å få ut kassen da. Er vel 4 bolter som må ut. Husk å støtte den opp med jekk. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 får den nok ut i morgen, Motor står allerede i en bjelke som holder den oppe, Ble vel egentlig bare litt lei og gav opp for dagen og trengte en bekreftelse på at det er mulig å få kassa ut ned over Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Mitt motto er: Det som er i veien skrur du av. Girkasse ut/inn er det jeg kaller akkordjobb! Litt over en time på å rykke den ut på min i allefall..... Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg