Gå til innhold

Service på Biltema

Ranger emnet


Mirus

Anbefalte innlegg

Takk for medlidenheten alle sammen. :)

 

Takk for en god historie!

Alle krav i bomringen sjekkes manuelt, og dersom du hadde klipp igjen er alt helt greit..

 

Men, neste gang ville jeg tatt en tur innom Bilens Eksosanlegg på Økern, du hadde nok brukt kortere tid på å la de bytte de defekte delene, no særlig dyrere hadde det vel heller ikke blitt.

 

Takk for tipset! Neste gang skal jeg innom dem. Skal i allefall aldri mer på Biltema!

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres kjent ut. Sånn er det desverre. Du kan velge kundeservice ved å handle et sted det er dyrere ...

 

 

to tips :

 

-billig eksosanlegg handler du på VENG. Ingen ventetid, og de har det meste på lager. Godsnakk litt med de i kassa, så får du kanskje noen % rabatt også.

 

-Hvis du først skal på biltema, parker på øverste plan. Der er det vanligvis tomt, så man slipper å bekymre seg for at stressede mødre og dullioner av unger smeller døra inn i bilen din.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteriene til Biltema er bra, de ...

 

I forhold til prisen, ja.

Men det er ikke så ille pris på Exide Sønnak heller, med en rabattavtale får man rundt 40% rabatt på blybatterier, da er prisen til å leve med, og det med knallbra batterier.

Grunnen til at Biltema sine scorer bra i test er holdbarhet i forhold til pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh... Monteringssettet kjøpte vi. Var visst en kar som skulle ha vært der før men han dukket ikke opp. Så da ga han høye karen bak deledisken f. og solgte det til oss.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alt er sef. bare tull

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til prisen, ja.

Men det er ikke så ille pris på Exide Sønnak heller, med en rabattavtale får man rundt 40% rabatt på blybatterier, da er prisen til å leve med, og det med knallbra batterier.

Grunnen til at Biltema sine scorer bra i test er holdbarhet i forhold til pris..

 

Har du en link til den testen? Det jeg har hørt om dem, er at de både er billige _og_ bra. Jeg har selv hatt noen av dem ,men ikke mulighet til å teste dem over noe særlig tid. (det tar jo minst 10 år å finne ut om et batteri er brukbart)

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der har vi "syndern"!!!! :D:D:D

 

eida, historien var bare så vanvittig bra!

 

og så er du som kjøpte det, også medlem her!!! :D:D:D

 

Les i bunnen ;) Var nok ikke meg :( Eller kanskje jeg bør være :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahahahhaha Hahahaaaaaaahh *tom--for--luft---* lol

 

Seriøst... Kjenner meg igjen!! Biltema er blandt de mest tålmodighetsprøvende stedene å handle. Prøver hver gang jeg er hos biltema å få hjelp til å finne verktøy jeg skal ha, som er usolgt, og ikke fylt på med i hylla. Når man endelig får tak i betjeningen, og får spurt hvor flensverktøy er, siden det ikke er i hylla, får man til svar: "hylle 47. Andre siden, borte ved verktøyet" .... Altså den hylla jeg kommer fra.... Takk, biltema for at dere tar kundene deres alvorlig... Når det er sagt, tror jeg nok ikke de i sandefjor er like ille som de du beskriver.. Kanskje jeg slipper billig unna?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Hahaha så j..... bra

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

 

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

 

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår