Gå til innhold

uff og uff

Ranger emnet


cbnet

Anbefalte innlegg

Hva faen snakker du om?

Fargen er det egentlig ikke noe gærent med, men bilen er smakløs tvers igjennom, og det bør du også se!!

 

Fortell hva som var pent da...

 

 

du sier Taunus er en tøff bil, men denne er støgg!!??

 

eneste som skiller den her fra en vanlig/orginal er flames'a....å felga.....ikke no mer....du er sikkert en grei kar, men den innstilliga di til at "alle stygge biler er dumme/smakløse" den vil jeg ha meg frabedt.

 

ikke no vondt ment, men alle har vær sin smak...å det må du respektere....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du sier Taunus er en tøff bil, men denne er støgg!!??

 

eneste som skiller den her fra en vanlig/orginal er flames'a....å felga.....ikke no mer....du er sikkert en grei kar, men den innstilliga di til at "alle stygge biler er dumme/smakløse" den vil jeg ha meg frabedt.

 

ikke no vondt ment, men alle har vær sin smak...å det må du respektere....

Det har ikke noe med Taunusen å gjøre i det hele tatt, det har noe med at han fant den svetteste (Som i shabby, sliten osv.) bilen noensinne, og tror den blir kul ved å sote rutene (Merk: Bare bakrutene = ekstremt harry), sette på flammene (Merk: Også ekstremt harry), finne noen middels stygge felger osv...

 

Hadde han brukt de pengene på et strøk med lakk, senking og noen tøffe felger hadde sikkert bilen vært fet nok, men når folk tror bilen blir fin ved å "pynte" opp med dekaler, vinger, soting ++ uten å gjøre noe annet blir det for dumt.

 

Er sånn man ser på 240'ene (No offence) og Asconaene her omkring, gjerne med kappa fjærer etc. i tillegg. Blir for dumt.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe med Taunusen å gjøre i det hele tatt, det har noe med at han fant den svetteste (Som i shabby, sliten osv.) bilen noensinne, og tror den blir kul ved å sote rutene (Merk: Bare bakrutene = ekstremt harry), sette på flammene (Merk: Også ekstremt harry), finne noen middels stygge felger osv...

 

Hadde han brukt de pengene på et strøk med lakk, senking og noen tøffe felger hadde sikkert bilen vært fet nok, men når folk tror bilen blir fin ved å "pynte" opp med dekaler, vinger, soting ++ uten å gjøre noe annet blir det for dumt.

 

Er sånn man ser på 240'ene (No offence) og Asconaene her omkring, gjerne med kappa fjærer etc. i tillegg. Blir for dumt.

 

 

Har vel (som oftest) no å gjøre med penger.

Nå har jeg ingen anelse hva eieren av Taunusen sin inntekt er, man kanskje han hadde felga ligganes hjemme å malinga var på tilbud....jeg veit ikke.

 

"Harry er ingen dårlig ting, synd ikke alle har råd til det" Håper du ser ironien i det lille ord spillet.

 

Lars.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vel noe å gjøre med penger, men istendenfor å bruke de få kronene han kanskje hadde på dekaler og wunderbaums så kunne han heller spart de og fortsatt å spare til han fikk mer. Ville iallfall jeg gjort...

 

Jeg er mer fan av forseggjorte biler som er ordentlig gjennomført, hvis ikke synes jeg man kan holde de originale og gjøre små ting etterhvert. Bare senking og felger hjelper en hel del...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vel noe å gjøre med penger, men istendenfor å bruke de få kronene han kanskje hadde på dekaler og wunderbaums så kunne han heller spart de og fortsatt å spare til han fikk mer. Ville iallfall jeg gjort...

 

Jeg er mer fan av forseggjorte biler som er ordentlig gjennomført, hvis ikke synes jeg man kan holde de originale og gjøre små ting etterhvert. Bare senking og felger hjelper en hel del...

 

 

sant det du sier, men hvorfor kjøpte han bilen? bruksbil med comfort eller showbil som er ukjørbar? tror det er det første.....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herre... Er flame'sa grønne nå... Husker de var grå før!

Liker morsomt syn hver gang... Mangler bare noe eddie meduza på spilleren, så glir han opp på hedersparkeringa på døgnet!!! (døgnet = shell, for de som ikke er fra tbg.)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herre... Er flame'sa grønne nå... Husker de var grå før!

Liker morsomt syn hver gang... Mangler bare noe eddie meduza på spilleren, så glir han opp på hedersparkeringa på døgnet!!! (døgnet = shell, for de som ikke er fra tbg.)

 

 

Var sølv/grå før ja...

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det du sier, men hvorfor kjøpte han bilen? bruksbil med comfort eller showbil som er ukjørbar? tror det er det første.....

Tja, noen showbil er det definitivt ikke så.

Men han trenger da ikke prøve å "stæsje" den opp om det bare er en bruksbil.

Jeg skal kjøpe meg bruksbil snart, og har ingen planer om å sote bakruter og hive på flammer :)

Men men...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folks meninger er forskjellig :) Jeg også syntes denne bilen var SMAKLØS, men kanskje det bare er eiers måte å vekke oppmerksomhet på, fordi han ikke har rå til en skikkelig bil som vekker oppmerksomhet.

 

Bare en tanke ;)

 

Min mening: Bilen var fææl! :D

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår