sRt Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Stakkars person, hva er det egentlig han prøver på? Lagre som Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Stakkars person, hva er det egentlig han prøver på? Lagre som linken funka ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 trur jeg har sett den før.. lurer på om han berga :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Stakkars person, hva er det egentlig han prøver på? Lagre som Nå funket ikke linken, men hvis det er den filmen jeg tror det er, så skal han som detter ut slå på setet til ungen, de er visst bekjente. Men han nådde ikke frem når han rakk armen ut vinduet så han åpnet døren, men døren slå ani setet så han mistet grepet og falt ut.. Trynet ble most rett i fangeren på en annen bil, men brillene han hadde på var intakte :titties: Han overlevde også. Hvis det er riktig film da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 hehe, ja det er den filmen. sry for at linken ikke funka. Men fant den ikke på nytt nå når jeg leita. så forklaringa di får holde :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg