Svenn-Are Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Jeg har en B230ft 94 modell med en bsr chip, 2,5" eksos og green filter. Den lader nå med 0,5 bar. Hvor mye kan jeg stille opp trykket? Er det noen som kan en lett måte å gjøre det på (stille trykket) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Svenn-Are skrev: Jeg har en B230ft 94 modell med en bsr chip, 2,5" eksos og green filter. Den lader nå med 0,5 bar. Hvor mye kan jeg stille opp trykket? Er det noen som kan en lett måte å gjøre det på (stille trykket) max er vell 1.1bar turbon din klarer å levere "tror" jeg, du kna jo kjøre på 0.7-0-8, justeres med å stille staget på wastegate klokka di lengre inn, VISS d ikke er på max nå da;) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 tror den skulle være på minimum nå. er det noe annet som må gjøres? han stiller mengden bensin og slikt selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 ja bensina henger med til 0.9bar, men skal du ha mer må du chipe, kansje nye dyser å bensin pumpe! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 jeg har jo chipet den med en bsr chip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Svenn-Are skrev: jeg har jo chipet den med en bsr chip Å ja.. da kan du kjøre me 1bar vertfall, turbon leverer ikke mye mer, om den skal "holde" vis du sjønner, skal du ta livet av den, så ta av slangen fra wasteagten å til utløpet:P "men andre ord IKKE jør d:P" Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 13c turbon din er tom ved 1.0bar den dermed basta kjøp 19t turbon min,da kan du lade 1.5bar og den lufter håret ditt opptil 350hk...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 tom ved 1.0bar...ok... jeg hadde nesten rett da =) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 jo da men med 350 hk er det vel litt andre ting jeg bør fikse på og da. tipper at stempler og råder og ikkem minst girkassa ikke tåler så mye. Men hvor mye skal du ha for den da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 stempler og råder kan klare seg.. ihvertfall opp mot 300.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 ladda 1,4 på en fk jeg hadde en gang i tiden.men merket ikke forskjell på 1,2 i trykk og 1,4.den spydde vel kun ut varmere luft ved 1,4 i trykk. Det var i 2002 og motorn fungerer fint fortsatt..og den ble langt ifra kjørt fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Er ikke noe særlig vits å gå så mye over 1,0 bar nei. Har hørt at BSR er skikkelig drittchip, flere som har hatt problemer med å lade 1.0bar+/-. Resten kommer vel ann på hvordan motoren eller er. Gått langt? Men 1.0 bar er nok bra, da lander du på ca. 200hk. :) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenn-Are Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 ok. chipen følte med, syn å høre at det er noe dritt. tror du det kan lønne seg å kjøpe en ny?? det ble sakt at motoren hadde gått 140000-150000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg