Gå til innhold

ANL sikringsholder + sikring

Ranger emnet


JenkaRiPS

Anbefalte innlegg

Vi skulle hatt fordelingsblokk med sikringer vi også..

 

2 stk..

 

Tenkte i utgangspunktet å bruke fordelingsblokk med glass sikriger,men det finnes vel ikke glass sikringer store nok til forsterkerne som har 120 Amp sikring totalt på selve forsterkeren...

 

Skal helst ta 50mm2 inn, men har overganger i fall.....

 

Skal innom AutoD på søndag så noe finner jeg sikkert der, men noen andre som har hyggelige tilbud?

 

Altså fordelingsblokk med ANL sikringer...

Det MÅ være 2 eller flere sikringer/utganger på fordelingsblokka...

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel snart unødvendig å nevne denne når det gjelder kvalitetsutstyr til bilstereo!

 

-20% på bestillingsvarer ut april!!!

 

 

Mvh

Pål

og hvor fant man sikriger og sikringsholdere der da??

 

Jeg har akkurat gått tom for slike holdere nå pga veldig mange monteringer i det siste, men jeg regner med å få inn i neste uke ca. Sikringsholderen tar 50mm2 og det er blått voltmeter på den. nå kommer egentlig dette i pakke da med 50mm2 kabler, to deleblokker, signal og alt det andre man trenger.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Andreas!

Hadde du pusset brillene dine eller skaffet deg et par, så hadde du kunnet finne EVUS Tech i nettbutikken.

Du vet vel at EVUS har noe av det rimeligste tilbehøret på markedet?

Med en akseptabel kvalitet skal du vite!

 

NB!

Jeg tror du er den første som ikke har funnet nettbutikken... doh :titties:

 

 

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Andreas!

Hadde du pusset brillene dine eller skaffet deg et par, så hadde du kunnet finne EVUS Tech i nettbutikken.

Du vet vel at EVUS har noe av det rimeligste tilbehøret på markedet?

Med en akseptabel kvalitet skal du vite!

 

NB!

Jeg tror du er den første som ikke har funnet nettbutikken... doh :titties:

 

 

Mvh

Pål

 

EVUS virker lovende, men har null behov for sikringsholder med voltmeter. Batteriet ligger skjult, så det er av liten nytte for meg. Har EVUS en helt enkel ANL-sikringsholder?

 

Mvh

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår