Bamsemoms Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Det er oppe og nede ganske ofte. Kan vel ikke være noe stress å finne en server som ikke er så ustabil. Håper det er oppe en stund før det er nede. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 ***Slettet*** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlowRider Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 suprise!! :hammer Siter - 2002 Civic Type-R - 1993 Civic VTi - 1993 Civic DX - 1991 Civic GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 suprise!! :hammer Glemte en r... Heter surprise ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 suprise!! :hammer Hihi! kom slik drit om at mozilla ikke kunne opne siden:P Men funker visst fint.. sikkert no makk med pc'n min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hihi! kom slik drit om at mozilla ikke kunne opne siden:P Men funker visst fint.. sikkert no makk med pc'n min Hei Funker fint her. Har ikke noe forklaring hvorfor det er noe ustabilt. Jeg har Telenor selv og den har ikke vært kjempestabil i det siste. Club Honda servern er også på en vanlig ADSL linje som da kan være litt ustabil selvfølgelig. Ellers så heter det "suplise"..det var ihvertfall det de sa i Thailand når jeg var der.. De sa også "solly" når de mente "sorry" :) Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hei Funker fint her. Har ikke noe forklaring hvorfor det er noe ustabilt. Jeg har Telenor selv og den har ikke vært kjempestabil i det siste. Club Honda servern er også på en vanlig ADSL linje som da kan være litt ustabil selvfølgelig. Ellers så heter det "suplise"..det var ihvertfall det de sa i Thailand når jeg var der.. De sa også "solly" når de mente "sorry" :) Mvh har ikke hatt noen problemer i det siste jeg heller, faktisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 har ikke hatt noen problemer i det siste jeg heller, faktisk... Hei Det er godt å høre. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hei Det er godt å høre. Mvh Nei, tror det var noe kluss med pc'n min isted. Har heller ikke hatt noe prob. i det siste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Var nok noe som var "galt" med servern igjen. Kom ikke inn på servern jeg heller på et kort tidsrom tidligere ikveld. Men så lenge det er bare noen min. så.... Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellscivic Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Nede igjen nå eller?? :fire: Siter Mvh Kjetil Løvold Biler i USA: 2000 Ford Mustang GT 1990 Mazda RX7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Nede igjen nå eller?? :fire: nei..virker ihvertfall her... Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 nei..virker ihvertfall her... Ikke noe galt hos meg heller. Kansje det var nede i noen min. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonny Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 må være veldig ustabilt da. er nede her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 forumet er oppe hos meg. Rart dette her. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg