TTgutt Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Vel får å si det slik at så lenge en bil har 4 hjul, har en motor med turbo, bør den vel få lov til å få en liten plass på bilforumet.... Vet at interessen er økende, og spesiellt for oss få som er hekta på smart, er dette en fin mulighet til å kunne finne andre "smarte" entusiaster...hehe Så om en administrator leser dette, og setter opp en "konto" til oss hadde vi blitt meget takknemlige.... Hilsen, Peik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Vel får å si det slik at så lenge en bil har 4 hjul, har en motor med turbo, bør den vel få lov til å få en liten plass på bilforumet.... Vet at interessen er økende, og spesiellt for oss få som er hekta på smart, er dette en fin mulighet til å kunne finne andre "smarte" entusiaster...hehe Så om en administrator leser dette, og setter opp en "konto" til oss hadde vi blitt meget takknemlige.... Hilsen, Peik dette skal jeg få fiksa for deg ;) er oppe å går snart =) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 dette skal jeg få fiksa for deg ;) er oppe å går snart =) Alle tiders, så får vi håpe smart entusiasmen begynner å "blomstre" her på bilforumet..... Peik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Alle tiders, så får vi håpe smart entusiasmen begynner å "blomstre" her på bilforumet..... Peik ja! du bor i england? hørt snakk om en smart der som er styla og tuna noe helt sykt... har du noen bilder og info om den? :) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 ja! du bor i england? hørt snakk om en smart der som er styla og tuna noe helt sykt... har du noen bilder og info om den? :) Ja, har jo gjort en del med den, er så å si ferdi utvendig, med fullt bodykit, senking, custom paint, Gumball dekor, og 17" Lorinser felger, Brabus sports eksos og EBC ventilerte bremser Motormessig har vi satt i en stor hybrid turbo, som lader 1,8 bar, og effektmessig har vi økt fra 50hester til litt over 100, med pop off, nytt luftinntak, og kn filter. Innvendig blir hele interiøret bygget om, nye sportsseter fra Reactive, og et relativt stort Alpine anlegg...hehe Målet er å få den ferdig til Gatebil... Skal prøve å fikse noen bilder, men vet ikke helt hvordan jeg legger de ut her på forumet... Peik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Kult at det kommer Smart på forumet. Har nettopp bestilt en selv, og selgeren der sa at innteressen er voldsomt stigende. Særlig nå på våren. *Gleder meg til å kjøre toppløs:)* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 dette skal jeg få fiksa for deg ;) er oppe å går snart =) Mase mase, bare lurte på om du vet hvor lang tid det tar å sette opp en smart tråd? Peik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Sårry offtåpic:Men du ttgutt,er det du som hadde den svarte tt`en?med sølv flammelakk og styling? 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Sårry offtåpic:Men du ttgutt,er det du som hadde den svarte tt`en?med sølv flammelakk og styling? Har bygget en sort TT, men den hadde ikke flammer, bare en sølv drage....Bilder kan du se på linken under, jeg vet ikke om det var den du tenkte på jeg? http://members.cardomain.com/lordoftherings Peik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 flamme,løve,drage,whatever! Ja,det var den jeg tenkte på,sinnsykt pen bil! 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 flamme,løve,drage,whatever! Ja,det var den jeg tenkte på,sinnsykt pen bil! Så målet er jo å bygge Smarten enda tøffere enn TT hehe..... og det er ikke bare bare :-) Begynner å få dårlig tid, med tanke på at det nærmer seg gatebil..... Peik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Dette blir virkelig spennende,lykke til anyway! :) 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Harru flytta til uk Peik? Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Harru flytta til uk Peik? Akkurat kommet tilbake til Oslo etter 2 år i London.... det kan anbefales, mye fine biler og priser vi nordmenn bare kan drømme om.... Peik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Litt mer off-topic.. mener jeg har sett den her rulle rundt på Oppegård ifjor? kan det stemme? [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg