tvindal Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Noen som vet hvilke felger dette er? og hvem som selger sånne? og prisklasse? Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Det ser ut som noen ATp felger såvidt jeg kan se. Alle skrudde felger er dyre. Tipper minst 20-25 bare for felgene Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Eller så kanskje det er Works eller no slikt Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Skal du ha breiest mulig kant, så ville jeg tatt en telefon til onkel toms garage: tlf 91303030 han har har peil :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Det er Work felger ja. Og Onkel Tom's Garage selger vel det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Ta en titt i katalogen til Bilprodukter.........mener de har en felg som er sågodt som lik de Work felga der.Sikkert MYE billigere også,mener på Quicksilver har nesten like felger på Supraen sin.Du får de iallfall med nesten samme senter som den Work felgen Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Felgen er Work Equip 19". sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Kid-A Felgen er Work Equip 19". sombrero Noe av de råeste felgene som finnes, desverre står prisen istil også, veil pris mener jeg er ca 12.000 pr stk for 19" , men hva de går for med rabatt aner jeg ikke. RH RAT er nesten identiske felger, mulig de er noe rimligere Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 For de som vil ha noe fett som ikke alle har ..... .....naaaaaaajs :D :D :D Chrome Wheels Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Löwenhart er fett. ALLE på MTV Cribs har en bil med Löwenhart LD1 felger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg