Dalhback killer Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Mess TV var å filmet på messa i helga ,etter stengetid på søndag gikk jeg litt berserk med skylinen å brukte opp ett sett med dekk Dette ble filmet +++ og blir vist på TV blah Dette kommer da på mess TV i natt med bjørn(fra baren ) ( ca kl 0300) Kommer foresten til å være tilstede selv Tror hele filmen er tot på ca 6 min fra messa ,så dere som ikke fikk med dere noe kan få se fra messea Temaet i natt blir vel streetmeet /gatebil ++++ wtf? NB tror det blir noen fete premier på konkuransene ...(mess tv) :titties: :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Mess TV var å filmet på messa i helga ,etter stengetid på søndag gikk jeg litt berserk med skylinen å brukte opp ett sett med dekk Dette ble filmet +++ og blir vist på TV blah Dette kommer da på mess TV i natt med bjørn(fra baren ) ( ca kl 0300) Kommer foresten til å være tilstede selv Tror hele filmen er tot på ca 6 min fra messa ,så dere som ikke fikk med dere noe kan få se fra messea Temaet i natt blir vel streetmeet /gatebil ++++ wtf? NB tror det blir noen fete premier på konkuransene ...(mess tv) :titties: :titties: hahahahahaa...åssa fjortiss-tv da.....nei dette blir kult.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Gleder meg!!! Event of the year!! Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 johoo! ska se eg! :P ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Noen som får rippa det så vi som jobber også får sett det? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Bjørn var også på streetmeet, men fikk ikke filmet noe pga det ble for mørkt , men var å gikk rundt på messa å filmet mye rart han sa filmen ble bra :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Så McWhale aka Bjørn surra rundt der i mc jakke, ikke så rart siden han kjørte mc. Noen må få tatt det opp, eller kanskje bjørn kan legge det på nett selv, for vil få sett filmen. Men gidder ikke sitte oppe å se på dritt tv sånn man for sett de første minuttene av messtv. Jeg hater onsdager og tv. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 blei det bra? noen som får tak i programmet og ikke bare burningen ? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 noen som fikk tatt opp dette?? Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 finnes filmen noen plass????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 bumper tråden og sier - noen som fikk tatt opp dette? Visste ikke om det selv så jeg fikk ikke gjort det :| Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Noen som har videoklipp online? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 ingen som fikk tatt op dette? :( Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg