volvo264 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 nåken som selger en 240,244,242 med skilter..som er godkjent til ikkje alt for mange lappane.. hadde våre kjekt med en bil som var eu-godkjent.. tenkte på en pris under 5000kr utsene å rust har ikkje so mykje å si om den er gokjent Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 har en kollidert 244 80 mod *snart* du kan få kjøpt BILLIG.. kan få med de delene som trengs... sombrero Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 er kanskje litt langt unna da :rolleyes: ... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 godt mulig de er langt vekke..men hindrer ikkje for meir info:P hehe er den eu-godkjent osv? har du litt info om bilen å eventuelt skadene? sleing ut med info du..meir til bedre ;) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 har en 244GLE uten skilter til salgs. 5000,-. hvit. ta kontakt om det går med en uten skilter og da Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 burde helst vere med slikter å eu-godkjent.. men er i grunnen innterisert i de meste.. har du litt info om bilen? farge.km.ekstrautstyr.etc++ Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 godt mulig de er langt vekke..men hindrer ikkje for meir info:P heheer den eu-godkjent osv? har du litt info om bilen å eventuelt skadene? sleing ut med info du..meir til bedre ;) hehe.. den skulle vist være eu godkjent, men da eieren før meg hadde pr skilt for å prøve bilen får så å regge den kolliderte han i en annen bil.. såe litt ødelagt er dn.. *HAR IKKE SETT BILEN ENDA..* hørte snakk om at frontstykket, panseret, blinklys, hovedlykt, grill var gåen å vifta var gådd gjennom radiatoren.... å reg reima hoppa av.. å det er en b19a.. hehe... doh jeg må bare hente bilen.. jeg skulle ha den som delebil egentli.. menne fikk høre at den skulle gå ann å fikse.. seff, får du med de delene du vel trenge, + en komplett b21a menne som sagt så ver det meningen at jeg skulle ha den som delebil... sombrero Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 hehe.. den skulle vist være eu godkjent, men da eieren før meg hadde pr skilt for å prøve bilen får så å regge den kolliderte han i en annen bil.. såe litt ødelagt er dn.. *HAR IKKE SETT BILEN ENDA..*hørte snakk om at frontstykket, panseret, blinklys, hovedlykt, grill var gåen å vifta var gådd gjennom radiatoren.... å reg reima hoppa av.. å det er en b19a.. hehe... doh jeg må bare hente bilen.. jeg skulle ha den som delebil egentli.. menne fikk høre at den skulle gå ann å fikse.. seff, får du med de delene du vel trenge, + en komplett b21a menne som sagt så ver det meningen at jeg skulle ha den som delebil... sombrero okej..sleng opp bilder da, om du kan når du he fått den?? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 okej..sleng opp bilder da, om du kan når du he fått den?? oki..:) får kanskje tid til å hente den heim i hælga.. skal ta bilder så snart jeg får dn..:) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 oki..:) får kanskje tid til å hente den heim i hælga.. skal ta bilder så snart jeg får dn..:) okej..nice=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg