Jonte Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Jeg har plutselig fått skikkelig lyst på breiere felger. Og Brock B1 er felger jeg seriøst vurderer. Bilen min har G60 skjermbreddere og plastikkskjermene er tatt ut, ellers er hjulbuene valset.. Holder det? Eller må jeg kappe mye i hjulbuene etc? Hvor store dekk og hvilken profil er å anbefale på 9x16 felger? Om jeg bytter ut felga, så må jeg selge de gamle.. 4stk TSW Venom VX-1 16"x7,5" med 2stk Firestone Z40 205/45/16 forran og 205/45/16 bake (husker ikke merket, skal sjekke). Hvor mye får jeg for dem? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Kanskje det går. Det kommer ann på hvor mye det er valset 215/35-16 eller 215/40-16 er et minimumskrav Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by Jonte Jeg har plutselig fått skikkelig lyst på breiere felger. Og Brock B1 er felger jeg seriøst vurderer. Bilen min har G60 skjermbreddere og plastikkskjermene er tatt ut, ellers er hjulbuene valset.. Holder det? Eller må jeg kappe mye i hjulbuene etc? Hvor store dekk og hvilken profil er å anbefale på 9x16 felger? Om jeg bytter ut felga, så må jeg selge de gamle.. 4stk TSW Venom VX-1 16"x7,5" med 2stk Firestone Z40 205/45/16 forran og 205/45/16 bake (husker ikke merket, skal sjekke). Hvor mye får jeg for dem? Det må valses/kappes mye bak... dersom du ikke har G60 skjermer foran (de er kappet orginalt) må du nok jobbe litt med forskjermene også... kommer selvsagt an på hvor mye senket bilen er og innpress på felgene... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Det går lett, dette er bilen til en kamerat av meg og den sitter det 9x16 på Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 hva gjør gutta de gangene hjula beveger seg oppover? lever med skrapelyd, eller er det så renska oppi der at det funker? er vel uansett minimalt med fjæringsvei vel`? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Det å kjøre lavt handler om innstilling! Litt skraping er bare kos!!! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by kay arne Det går lett, dette er bilen til en kamerat av meg og den sitter det 9x16 på Ah, sett denne flere ganger i Kongsvinger. Low, Fat & Slow :) (eller kanskje den ikke er så 'slow' mer) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 9x16 eller breiere er ingen problem!!!Hvorfor vil du ha så store hjul da ??? Hvorfor ikke superbreie 14-tommere??? Synes det er råtøft,kanskje fordi jeg hadde det selv på gamlebilen min. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Audi quattro turbo 9x16 eller breiere er ingen problem!!!Hvorfor vil du ha så store hjul da ??? Hvorfor ikke superbreie 14-tommere??? Synes det er råtøft,kanskje fordi jeg hadde det selv på gamlebilen min. Hva slags motor står i den røde Golfen der forresten????? En liten søt cooler som stikker frem der......:) Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Står det ikkje TD bak på han da? Fin bil. Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 det var en td men nå har den fått litt oppgradering og blidt en 8v turbo også har han vel gjort noe annet små snæcks Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Audi quattro turbo 9x16 eller breiere er ingen problem!!!Hvorfor vil du ha så store hjul da ??? Hvorfor ikke superbreie 14-tommere??? Synes det er råtøft,kanskje fordi jeg hadde det selv på gamlebilen min. Får ikke plass til bremsene da :) :) :) :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 http://www.clubgti.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=12362 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Sikla fælt på den røde når jeg så den.... :D Men 14" bedre. Og lav bil er mye med vanesak..... :) Audi Quattro turbo har du bilder av din? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Jonte Får ikke plass til bremsene da :) :) :) :) Dersom du har en 16V så har du vel 256mm og da går 14" på.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg