kirkiee Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Noen som vet hvor mye arbeid det er å få byttet ut begge hjulbuene bak på en volvo 460 94 mod? De må jo sikkert skjæres ut og få sveist inn nye... Noen i rogaland området som er intressert i å hjelpe meg med dette ? Hadde vært fint hvis noen kom med ett tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Det er en del arbeid å bytte hjulbuer bak på 4-dørs biler :) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Det er en del arbeid å bytte hjulbuer bak på 4-dørs biler :) er da ikke så mye jobb det da.....bare og kutte ut med stikksaga....tilpasse ..og sveise på igjen....og så litt sparkel og lakk...jeg bruker bare noen timer på og bytte selve hjulbua...men så kommer sliping og sparkling osv tell da... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 kirkiee hvor i rogaland ? stavanger - eigersund og rundt der ? såfall tror eg at eg skal kunne ordne det :) men ikke før etter 15 mai sirka doh skal snakke med speedman om hvor mye han skal ha viss det er aktuelt... :) da fixer vi hele pakka :) selve byttinga og sparklinga og lakkeringa sombrero Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Er pussejobben som er jobb.. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kirkiee Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Takker for alle svar :) Helt supert Bor for tiden i Sandnes... Elanzer, vi kan jo prates...er på mye på sjøen for tia så kommer ikke hjem før i juni. Boosti...hvor bor du? Meneh har du gjort detta før da? hadde vært drit bra om det blei akkurat som nytt liksom:) har du no peiling på hva du\dere eventuelt skal ha for jobben? Pussinga kan jeg klare selv, det er bare det å få skjært ut og satt på nye jeg ikke fixer selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2killer Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Selve kapp og sveis er en ting,men sparklingen tar tid.Må sparkle både innvendig og utvndig + at det må lakkes . Blir fort noen timer lell uansett hvordan man vrir og bender på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kirkiee Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Ja eg tenke det er mye arbeid s2killer... Meneh jeg lurer på om noen kan fixe for meg, kansje komme med et tilbud for å gjøre dette for meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjulbuemannen Skrevet Oktober 15, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2016 (endret) Har selv slitt med rustne hjulbuer, og funnet denne geniale løsningen: (her var linken tidligere) Endret Oktober 15, 2016 av Jesper1201 Når det går over i spamming så fjerner jeg relevant innhold... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 15, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2016 Har selv slitt med rustne hjulbuer, og funnet denne geniale løsningen: (her var linken tidligere) 11 år gammel tråd Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 15, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2016 11 år gammel tråd Han har x antall like svar på alle rust på hjulbue innlegg. Og linker til en annonse på finn.no han nok også har :P Han har nok problemer med å få solgt noen hjulbuer på finn.no ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 15, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2016 Jupp, ser det. Dette går under reklamespamming - og slikt er ikke stas... En link eller to er greit nok, men ikke 17. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 15, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2016 Blir litt fedd-up med slikt, det kreves ikke mange hjernecellene til for å legge sammen to og to, særlig siden vedkommende registrerte seg idag og poster over 20 svar med samme teksten.. Fjernet linken, men lot resten stå. Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg