momo Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Fyren har bra peil! høyreklikk lagre som: http://ae86levin.free.fr/ueo_style-1.wmv Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 *Kanjegfåsittepå?*(med bleie) Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Nice.. God han.. Men var litt lite bredt i noen svinger, men det tok han lett igjen på strekkene der vanlige folk kjører rett frem.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Shit. Han var vill:) Nærme veggen. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Ah... Det er D1 mesteren fra 2002, Katsuhiro Ueo. Bilen er Revolver Truenoen, for de som husker den. Her er bilen : http://www.superstreetonline.com/featuredvehicles/130_0312_ae86/index.html Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 rå mann onfiredevi det er vell ingen i verden som ratter en ae86 så bra som han!! Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 rå mann onfiredevi det er vell ingen i verden som ratter en ae86 så bra som han!! Man han klarte alikevel ikke kvalifisere seg til AE86 N2 cupen :D For mange som var ennå bedre! :respect Når det er sagt, kan han godt gi meg et lite kurs.... sombrero Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 wooow. det er ikke dorlig. men da snakker vi ikke drifting? mange driftere som ikke kan kjøre fort. Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 stemmer. det er vanlig banekjøring på tsukuba. Du har nok rett i at han er den beste ae86 drifteren :D Beste eksempelet på drifterer som ikke kan kjøre fort er imamura... Han har jo egen spalte i best motoring for tiden: "a drifter goes grip driving" lol Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 stemmer. det er vanlig banekjøring på tsukuba. Du har nok rett i at han er den beste ae86 drifteren :D Beste eksempelet på drifterer som ikke kan kjøre fort er imamura... Han har jo egen spalte i best motoring for tiden: "a drifter goes grip driving" lol må få kjøpt meg den filmen. hehe Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 finner det siste ae86 n2 løpet, og imamura's grip challenge på hot version JDM racers. Kjøpte den på hellerudmessa. Råbra film! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 må få kjøpt meg den filmen. hehe Eller du kan låne den av meg.... ;) Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Eller du kan låne den av meg.... ;) så fint balla :) kan jeg få låne med 6pils å en pizza også? Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 så fint balla :) kan jeg få låne med 6pils å en pizza også? Greit nok, men spis pizzaen først. Du sovner jo etter 4 pils... grinchy Har en del filmer liggende her, lovte vel å brenne noe stash til deg også. Tar på å kjøre servicebil.. Du får kose deg med å lappe sammen bilen igjen, funnet hvit teip enda :)...? Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Greit nok, men spis pizzaen først. Du sovner jo etter 4 pils... grinchy Har en del filmer liggende her, lovte vel å brenne noe stash til deg også. Tar på å kjøre servicebil.. Du får kose deg med å lappe sammen bilen igjen, funnet hvit teip enda :)...? Oooops.. Off topic, men jeg får føye til at Ueo faktisk har kjørt en del Ghymkana før han begynte med drifting. Var visstnok ganske god. Men banekjøring blir en litt annen greie, er ikke bare å slenge bilen rundt noen orange koner og bruke de to første girene.. Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg