Gå til innhold

Banetreff med vandelsattest

Ranger emnet


Silverboy

Ville du kunne stille på ett slikt treff?  

115 stemmer

  1. 1. Ville du kunne stille på ett slikt treff?

    • Ja, men inntekts/studie kravet klarer jeg ikke
      19
    • Ja, jeg er godkjent på alle punkter
      73
    • Nei, men anmerkningene på vandelen har ingen ting med bil å gjøre på noen som helst måte
      14
    • nei, jeg har nok noen svinn på skogen...
      9


Anbefalte innlegg

Jeg hadde heller ikke hatt noe problem med det :)

 

Kunne også slengt på en sikkerhetsklarering fra forsvaret. har den og jeg :)

Eneste jeg ikke hadde når jeg var inne til førstegangstjeneste var Nato Cosmic Top Secret. (er ikke det kuleste navnet på sikkerhetsklarering så vet ikke jeg)

 

:D

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nix, tar du ut utbytte fra et A/S er dette skattefritt for deg som aksjeholder. Firmaet har allerede betalt 28% skatt på dette. Du må ikke skatte av det beløpet du velger å ta ut.

 

Derimot har det vært snakk om å innføre nye regler for å hindre dette, men de gjelder ikke for inntekståret 2004, men vil muligens gjelde for årene som kommer. Har ikke fått med meg siste nytt i forslaget til endringer her.

 

Tenkte du på fortjeneste på salg av aksjer er det noe annet enn "aksjeutbytte".

 

Forøvrig er det mange lovlige måter å ende opp som nullskatteyter på, men for vanlige lønnsmottagere er ikke dette så greit.

 

My bad, jeg tenkte på salg av aksjer ja, ikke utbytte:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk er jo bare megatrangsynte her da..

tror ikke det er en eneste kjeft på forumet her som kan kalle seg oppegående som ikke skjønnte poenget med tråden..

 

det var ikke seriøst ment, som det er poengtert tidligere i tråden så er ikke vandel bare bare å få, men akkurat i denne tråden får man håpe folk er ærlige nok til å svare ut i fra hva det hadde blitt DERSOM det var mulig..

og det med årsinntekt.. det er jo inntekt samma f*#n om du får det fra aksjer eller arbeidsgiver, hvordan du kommer ut skattemessig er en annen sak, like fullt har man jo TJENT penger, (og ikke stjålet penger..)

 

ikke rart det er krig i verden.. selv i en så enkel sak som dette klarer folk å lage oppstyr.. var aldri meningen at det skulle la seg gjennomføre, morsomheten var å se hvor mange som faktisk har sitt på det rene her inne, etter de kritereiene.. og skjønner dere ikke da at alternative måter for innekt (ikke kriminellt) enn vanlig lønnsslipp går under "årsinntekt", så er dere neppe smarte nok til å tjene de på alternativ måte heller ;)

 

 

Loppa: du bør nå vite ting du kanksje ikke visste fra før av, som du sikkert vil ha glede av.. tenk på det du ;)

og hvis du leser skikkelig, så ser du at fortkjøring ikke har noen ting å si her..

rattfyll derimot vil jo telle.. men vil ikke ha fullefolk på banen heller ;) :D

 

 

oddi: Ser det ut som det er meningen å bagatelisere vold? nei, men det har fortsatt ingen ting med bil å gjøre... :) forøvrig enig med deg, og det ser ut som du skjønnte poenget :) Forøvrig ble jeg jo litt nyskjærrig på hvordan du får 60K inn til å bli 170K ut sånn helt uten videre.. det gjødselet vil jeg også bruke på pengene mine ;) (hvis det er lov :D )

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oddi: Ser det ut som det er meningen å bagatelisere vold? nei, men det har fortsatt ingen ting med bil å gjøre... :) forøvrig enig med deg, og det ser ut som du skjønnte poenget :) Forøvrig ble jeg jo litt nyskjærrig på hvordan du får 60K inn til å bli 170K ut sånn helt uten videre.. det gjødselet vil jeg også bruke på pengene mine ;) (hvis det er lov :D )

 

Det gjødselet heter arbeid:) Jobba fulltid et år mellom militæret og skole, og da var nok inntekten betydelig høyere enn 30 k i året, men det kom jo bare frem på det årets ligning, ikke årene etter;)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo folk så greie her at de legger ut bilder med skiltnummeret til folk, og opplyser i diverse forum at "den og den bilen tilhører der og der" så om kriminelle ikke kommer inn på banetreff, så er jo bilforumet ett kjempefint oppslagsverk.

 

Her er ett perfekt eksempel:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=72286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår