roadbloc Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Går en rød GS på Husnes i Kvinnherad også, kan prøve og ordne bilder når jeg kommer hjem. :) ¨ gjør d ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Dere må sjekke ut dagbladet gatebil kåring på mandag... Da kommer eclipsen til Edis... STEMME STEMME!!!! Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Odd Reidar sin: 96mod Eclipse Gs 19 x 8.5 ” kozei RZ felger 225/35 zr 19 Apex senkesett Aem kaldluft intake V2 Dc headers grenrør Remus 2” effektanlegg Venter på Bomex bodykit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse26 Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 åh.. den eclipsen fra hamar er smoooooth! :D takker å bukker ja:) hehebare anlegget kommer på plass blir jeg fornøyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 takker å bukker ja:) hehebare anlegget kommer på plass blir jeg fornøyd:) hehe. må få smellt ut flere bilder av den da.. fikk ikke sett så nøye på den i går.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse26 Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 hehe. må få smellt ut flere bilder av den da.. fikk ikke sett så nøye på den i går.. hehe ja det kommer nok mere bilder, må bare få tatt noen så:)regner med den blir tatt noen bilder på lørdag:) du får komme ned en tur de veit du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 ja det kommer nok mere bilder, må bare få tatt noen så:)regner med den blir tatt noen bilder på lørdag:) du får komme ned en tur de veit du:) må jobbe jeg.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 denne har original motor utenom eksos osv.. en som heter Rudi som eier den nå.. dekaler og stereo + soting ++ er på nå. fant bare disse "gamle" bildene[/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] det ligger vel bilder fra gatebil i fjor også tror jeg..gatebil.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 denne har original motor utenom eksos osv.. en som heter Rudi som eier den nå.. dekaler og stereo + soting ++ er på nå. fant bare disse "gamle" bildene[/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] det ligger vel bilder fra gatebil i fjor også tror jeg..gatebil.no Den her var jalla bygd :p Men han skulle sett litt nermere på bildene før han begynte ;) Er endel mangellapper.. men men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cagiva2000 Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 denne har original motor utenom eksos osv.. en som heter Rudi som eier den nå.. dekaler og stereo + soting ++ er på nå. fant bare disse "gamle" bildene[/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] det ligger vel bilder fra gatebil i fjor også tror jeg..gatebil.no Hvaslags motor er det i den der? Går rykter her i byen om at han kankk 2literen han hadde, med nos. Og så kjøpte han en slapp 1.8 som han satt i, noen som vet om det stemmer? Han stod jo flere dager på gatebil, uten å åpne panseret... Bilde fra 1. mai treffet i Flekkefjord Siter 93 Mod Bmw E36 Coupe| 2x93mod mondeo, + 1 Ford orion http://s17.photobucket.com/albums/b89/Fordmondeo93/Bimmers/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olethomas Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!TK! Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 ja ? kan du orden dei bildene av den her i fra ? =) den er grisefeit no , når stylinga kom på! Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amanwitheclipse Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 glemte min ;) egentlig fra kristiansand men befinner seg nå i lillestrøm... 97 modell gs, dessverre :p bilde ligger http://www.volvoraaner.tk ->bilder -> 3FLB... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 går 2 eclipser her, ene tilhører kammeraten min og den andre en jeg gikk i klasse med før...helt orginal rød 96 mod. med fete 19"ere(selvfølgelig 2.4 gs...) og den andre er også rød, med lexus bak lykter(mindre pent), vet ikke hvordan motor det er i den, men han har holdt på med bilen i hele vinter, så jeg skal få tatt bilder av den så fort snøen renner bort fra veiene. Skjønner ikke at dere som har kjøpt eclipse, ikke har kjøpt gsx istede!?jeg hadde aldri klart å kjørt en sånn bil med 150hk. :P har kjørt 2.4gs ofte, fin å kjøre, men jeg lengter etter turbo når jeg drar på EDIT: Går en helt svart eclipse GSX 2.4l Turbo i sarpsborg.. fet bil og grom lyd! Går også en annen en med mye plastikk der, spesiell mørke grønn metalic lakk.motor er jeg ikke sikker på.. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 2.4 T GSX? Hmmm.... Hørtes veldig merkelig kombinasjon det der:) GSX ble kun levert med 2.0l T. 2.4 l kom kun i GS utgave, altså FWD. Regner med at 2.4l t gsx var skrive feil? Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg