roadbloc Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 var å hentet 3 eclipser som skal selges nå denne uken :p kommer bilder snart ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 denne hadde min bror før. ble solgt til en i finnmark for noen mnd siden om jeg ikke tar feil :) dynotestet til 386HK på hjulene!!! som du ser i bakgrunen av dette bildet hadde han en sølvfarget GST oxo, skal se om jeg kan finne flere bilder av den, vet ikke hvor den ble solgt : 1998 GS-T, ALT UTSTYR, SKINN, KLIMA, 4X EL vindu, ORG. INFINITY CD +++20" KROMFELGER, KOMPLETT XS-POWER TURBO/ INTERCOOLERKIT SOM ER DYNO-TESTET TIL 386 HK PÅ HJULA, KOMPLETT MAGNAFLOW 3" EKSOS FRA GRENRØR .KLARE LINSELYS, SUPER AFC II, TURBOTIMER, WALBRO BENSINPUMPE STØRRE DYSER M.M. Bilde av den sølvfargede min bror oxo hadde tidligere, vet ikke hvor den er nå.. han har oxo hatt flere andre eclipser tidligere, har ikke bilder av di, og aner ihvertfall ikke hvor di går den dag i dag.... Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Bilder av eclipsen min ser dere på: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1350 Jævli tøff eclipse!! Hva heter de felgene? digga de! Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 De felgene hansi har heter Mania Jordan. sinnsykt gromme felger :) Men koster! ser bilen din lars y, ligger til salgs nå. Drømmer om en slik bil altså :) Her er eclipsen min da: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 faen meg fine de bilene.. men THATS about it! Latterlige priser for en FWD eclipse i type 96mod og slapp motor, og kjøreegenskapene på densuger jo verre enn 1.4l Fiesta på veien! Men som sagt! utseende på dem er blandt noe av det finere jeg kunne tenkt meg å hatt:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Du kan jo feks få tak i en 2g GSX (4wd og turbo) til en rundt 200k da. Men de er ganske skjeldene, hvertfall i norge. Lars y har jo sin 97mod GSX til salgs nå for 205k. Synes det var en fin pris. Kjøreegenskapene er jo noe av det beste på hele bilen synes nå jeg da :) Greit det er bare 150hk med den minste motoren, men det går greit for en 18åring. Henger jo også som støpt på vegen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Kompis ( flippin her inne ) handler vel om ikke lenge en Turbo Cab, drit pen! Skal få han til å slenge ut bilder, hvis han kjøper den:) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Han har allerede lakt ut bilder her og på mitsu-klubben, Ole henri :) Var knakenes pen den ja, men forsto det på han som at den skulle bli enda råere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 her?! hehe Ja blir nok rå den, får man tro, han har en rimelig rå civic turbo nå også som han skal selge. Men gleder meg til å se eclipsen når han får gjort litt :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Inne på eclipse forumet her liksom :) Civic turbo ja, det er tøffe saker =D Ja, han får holde oss oppdatert får du nevne for han =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 noen som har info om "diamond" eclipsen som går rundt? vist nok bil fra 2f2f Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 diamond ? Mer info ? Hansi har hverfall en sølvfarga gs spyder, den har vært statist elns i 2f2f. Ordentlig feit bil. Bodykit,lambodører,feite felger osv. Han har lakt ut bilder/link av den i denne tråden en plass vist det er den du tenker på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 det står Diamond på siden på bilen. (+bilde av en diamant) 2delt farge (sølv og blå om jeg ikke husker feil) er gamle-typen Eclipse, (usa-bil) bilen går på prøveskilter.. (ikke tollet) Bilen var innom en tur på sørlandets motorfestival denne helgen, men rakk ikke å ta bilde av den :( Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 hmmz oki :) Ikke den jeg tenker på da. Men hiv ut et bilde vist du har da :) Høres hvertfall fet ut =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansii Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Får legg til noen opdaterte bilder da Felger: 8.5*19" Wheel Mania Jordan chrome felger Fra bagasjerommet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg