Gå til innhold

Blir ikkje GTR Limited felger på meg...

Primera SI

Anbefalte innlegg

Har gledet meg lenge til å få limited felgene mine.. men i dag fekk eg beskjed om at det er tomt med min boltsirkelll pga begrenset produksjon av denne jubileumsfelgen... stresser som faen nå for å finne ein felg eg vill ha....

Har fått tilbud om denne... med svart chrom innerst ( bak spilene ) og blank finnish på selve felgen... er jo heftig den... får vite lagerstatus i morgen... NB dårlig bilde pga svart/kvitt foto...

047.jpg

Noken som har sett denne på primera eller andre biler?

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk, men den senterkoppen ligna veldig på biltema sin senterkopp... Men felgen var kul den assa;)

altså... senterkoppen kan jo byttes... er felgen som er viktig... får are passe på å ha med kvitering på den i tilfelle eg møter noken som trur den er fra biltema... det er ein Inter Tyre felg... lurer på om den ser bra ut med fire huller og... NB: viss du går på siden til Inter Tyre så finner du den ikkje til primera.. er sikkert derfor den er sjelden... men kan skaffes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert knallbra det. Jeg hadde ikke valgt den da, men jeg har ikke sansen for den typen felgdesign i hele tatt..ikke på noen biler. Men det blir sikkert fett med den på, og litt unikt :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert knallbra det. Jeg hadde ikke valgt den da, men jeg har ikke sansen for den typen felgdesign i hele tatt..ikke på noen biler. Men det blir sikkert fett med den på, og litt unikt :)

var ikkje mulig å levere den før i slutten på mai... da venter eg heller på GTR... men kansje eg finner noken før det... TSW Kyalami var litt tøff... i chrom eller svart chrom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikkje mulig å levere den før i slutten på mai... da venter eg heller på GTR... men kansje eg finner noken før det... TSW Kyalami var litt tøff... i chrom eller svart chrom...

Jaja. Jeg tror jeg må vente til mai med felger selv :\

Blir dårlig med råd denne lønninga, trooor jeg. I mai får jeg vel kanskje noe felg-hjelp i bursdagspresang også så ;)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primera SI: Dette er på Johs Lunde? Han ville ha meg til å kjøpe den felgen, men er ikke min smak, selv om jeg syns den er pen.

Har tro på at det kunne blitt veldig stiligt!

johs lunde ja... i morgen kl 18 skal senkesettet monteres og prøvemontering av 9" brede felger... med 245 dekk bak... og som sagt 7" med 215 fremme... er ikkje heilt sikker på ka eg synes om de cup felgene... har ikkje sett de... men det er visst nok ein vanvittig kant på de... får sjå når de blir montert... viss eg ikkje liker dei so venter eg til slutten på mai og tar Limited felgene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider