Gå til innhold

G60 bremser selges !

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei

Selger spindler,calipperføringer og calippers til G60

Dette er alt du trenger for å bytte bremser framme på G2 uten G60 bremser... skiver og klosser kan medfølge men er ikke i "toppstand" Calipperene er nylakket i sølv og ny reppede

selges høyestbydene evt byttes i ditto deler fra Polo GTI :D

send pm

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett delene, de er strøkne, og JA de passer på golf 2... (med visse modifikasjoner på oppheng hvis du har no annet enn gti 16v etter 88. må bytte spindel osv.. )

men søk på G6 bremser.. så finner du fort ut hva som må gjøres...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Anabole_Poloider

Hmm.. Jeg har (bl.a) et sett EBC Turbo Groove skiver og ett sett Greenstuff klosser til Polo GTi (6N) liggende. Tror skivene er på 256*20 mm. Orginal er vel 239*18mm..?!? Har forresten ikke helt bestemt meg ang kompressor kitet. Vet du har lyst på, men sånn er det nå en gang..:o

Greenstuff...usj men ja jeg er interesert i de forutsatt at jeg får tak i GTI spindler/calippers....da det må byttes for å få på 256mm ang kompressor kitet så er det ikke noe stress før påske for min del...

thordarson:bremsene er 99% solgt allerede og de går for 2500,-

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

..men ja jeg er interesert i de forutsatt at jeg får tak i GTI spindler/calippers....da det må byttes for å få på 256mm.

Ring Møller Ryen. Spør etter Bård på deleavdelingen. Mener å huske at man ryker på ca kr 7000,- i deler før ting passer. Har en lapp et eller annet sted med delenr osv.. men hvor er den lappen?!?

Og apropos bremser til Polo. GTi bremsene har fått skryt, husk også på at dersom man begynner å fable om 280/300 mm skiver så øker man den uavfjærede vekten, hvilket tilsier dårligere veiholdning.. Du skal ikke bremse mer enn ca 930 kg.

Jeg måtte ta godt i før jeg fadet bremsene på min bil. Mye ligger selvfølgelig i kjørestil.

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Anabole_Poloider

Ring Møller Ryen. Spør etter Bård på deleavdelingen. Mener å huske at man ryker på ca kr 7000,- i deler før ting passer. Har en lapp et eller annet sted med delenr osv.. men hvor er den lappen?!?

Og apropos bremser til Polo. GTi bremsene har fått skryt, husk også på at dersom man begynner å fable om 280/300 mm skiver så øker man den uavfjærede vekten, hvilket tilsier dårligere veiholdning.. Du skal ikke bremse mer enn ca 930 kg.

Jeg måtte ta godt i før jeg fadet bremsene på min bil. Mye ligger selvfølgelig i kjørestil.

Har allerede en møller mann på saken men 7` er uaktuellt...

har noen på ett poloforum i england som skaffer de for 150£ +-

256mm holder....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 3 months later...