sony606 Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 njah, det jeg gjorde var å kjøpe meg nye endeledd, så skru av dekkene og rive litt i dekkene og se. fant ikke noe ut av det, så jeg skrudde av endeleddene og kjente på dem. og på den ene siden var den tight og fin, men på andre siden var den rimelig slakk. så jeg byttet der, og beholt kontramuttra for å finne posisjonen, så byttet jeg til en ny endeledd og skrudde alt samme igjen. og gjett hva, fy faen for en forskjell det ble, nå slipper jeg å tviholde i rattet når jeg kjører på sporete veier(noe vi har overalt her i tromsø). da sparte jeg 4-hjuls kontrollen og orginale deler som ville sikkert kostet 1 million eller noe ;) seff burde jeg tatt en 4-hjuls kontroll for å være sikker. men den tid den sorg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 hehe, noen ganger vil jeg bare gi deg en klem.. hehehhee.. ikke mange som har plagdes så mye som du har men likevel holder humøret oppe.. må le litt.... Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 det kan jo være at dekka er litt breie da.. Jeg har 205/40-17 på min sunny og det sporer som f. men det er jo pga dekka. dama har samme problem på sin sunny med 205/40-16. Man må jo lide for skjønnheten må man ikke? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 hehe, noen ganger vil jeg bare gi deg en klem.. hehehhee.. ikke mange som har plagdes så mye som du har men likevel holder humøret oppe.. må le litt.... Naaaaaaaw :D Sånne poster må vi få flere av. Dere er så søte alle sammen :D Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 vel, hadde bilen inne til 4-hjuls kontroll idag. og dette var resultetet... er dette mye skjevhet eller er det sånn ok passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 jeg skjønner ikke hva den personen som har tatt kontroll på din bil. Camberen på høyre forran er jo justert fra feil til feil.. venstre er grei.. enten så har han gjort feil, eller så er det ikke noe mer å justere.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnor Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Er det noe justering på Camberen i det hele tatt på Primeraen da?? Jeg er ikke sikker men mener det ikke går ann og justere den i det hele tatt.. Skal ikke påstå noe men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 er ikke noe justering på camber på primera... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 han har jo justert 0,01 grad på høyresida, men venstresia er jo grei.. kan være at maskinen er satt opp på en annen måte da han var ferdig med å måle.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg