Skylaurel Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Oki folkens! For det første: L24E fra 1986 Så til problemet. Bensinpumpa begynte å lage høye hylelyder, så da bytta jeg den. Første gang jeg vridde om tenninga med den nye pumpa var den normale lyden tilbake så jeg kjørte meg en tur og tenkte "tata problem løst". Så kom jeg dagen etter, vridde om tenninga og da var den søte hylinga tilbake. Etter det har den plutselig begynt å bruke 1,4 -> pr mil (normalt var den sjelden over 0.9 før) når jeg gasser på soter den ganske brukbart. Bytta bensinfilter ifjor vår Bytta Luftfilter for 2mnd siden Bensintrykksregulator og Luftmengdemåler (begge er hentet fra delebil som funka) er også byttet.... Hadde bilen på verksted her i vinter for å få fiksa dritten, men det eneste de gjorde var å feilsøke i 2timer, si at de ikke fikk til og gi meg en regning på 1000kr (dette var etter at bilen hadde stått der i 1mnd...) Har stort sett alle deler til denne typen bil så bare kom med forslag... chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg