svaggen Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 noen som har/kjenner noen som har tannstang med servo? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Ønsker lykke til med å finne dette her til lands (om du begrenser leitinga til det). Disse delene er hovedsaklig (utenom USA-utgaver) levert på Scirocco 2 og Golf Cab modellår fom. 1988. Ingen av disse var noen stor salgshit i Norge. Er stygt redd du må lete utenlands. Med litt flaks kommer du over det i vårt nærmeste utland. Er solgt en del flere slike biler der. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 jeg fant en på hoggeren, men riktig som du sier.. sjeldene varer :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 jeg er også intresert i dete så si ifra hvis du finner noen flere:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 det er ørten stykker som alt har spurt som og vil ha.. har dessutten 2 tils elv som gjerne skulle hatt denne luxusen :) største håp er nok å følge med på ebay. men prisen er nok fort oppe i 2-3 tusen for alt komplett Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Jeg har en servo-tannstang fra en 91 cab som jeg selger.. men den er til en automat og mangler derfor festet til giroverføringen! Men om du er glad i å modifisere sånt selv så er den din for 1000kr! Bra stand! Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Jeg har en servo-tannstang fra en 91 cab som jeg selger.. men den er til en automat og mangler derfor festet til giroverføringen! Men om du er glad i å modifisere sånt selv så er den din for 1000kr! Bra stand! Oi.. billig.. faen at jeg ikke har mer penger på budsjett denne måneden.. vil ha påd en andre bilen oxo :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Du får gi meg en PM når du har penger da vet du.. ;) Ligger bare i garasjen denne.. Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 vanskelig å tilpasse den til manuell?????hva må man ut med hvis man skal ha til manuell hvis man er så heldig å finne det?? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Vanskelig og vanskelig.. man må være nøye med oppmålingene iallefall. Ikke noe umulig oppgave! Står noe om pris lenger opp her.. ca 2-3000kr! Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg