huti Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Ingen som har fler bilda? Syns alle som va der gikk å knipsa. Hørte også snakk om nå filma fra treffet som skulle legges ut yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Ingen som har fler bilda?Syns alle som va der gikk å knipsa. Hørte også snakk om nå filma fra treffet som skulle legges ut yodude Hei Har både bilder og film. Ikke i noen store mengder av hverken det ene eller det andre. Men skal få lagt det ut så fort jeg får ett eller annet over vannet. Har ikke pakket ut bagen fra helgen engang og ikke spist hverken lunch eller middag på noen dager..fan så busy alt skulle være i det siste. Jeg som trodde det skulle roe seg etter at Steetmeet styret var over.. :) Jaja.. Skal lage en snutt med det jeg har å få lagt ut en eller annen plass. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Jepp, skal til mo i august.. :) Med forhåpentligvis reparert bil.... Åhå... Hva skjedd ? Jeg skulle jo dit nu i Juni men selvom du bestiller ting en god stund i forveien så tar det tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Hehe er ikke noe stress med bildene, men arti å se ting fra en litt annen vinkel :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Trivelig å høre at det gikk bra med treffet. Som vanlig kom jeg meg ikke dit; måtte stresse med hybelvasking og flytting, samt at Accorden ennå er ute av drift :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wafler Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Var det ikke du som kom helt på slutten, Øyvind? Så i allefall en ca. helt lik hvit Accord som kom da vi rydda opp der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 NÅr kommer filmen da da da da da da ? *venter i spenning* Og flere bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Sier det samme som Mihkku!Flere bilder!og hvor er filmen! :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Var det ikke du som kom helt på slutten, Øyvind? Så i allefall en ca. helt lik hvit Accord som kom da vi rydda opp der... I wish. Jeg hadde sååå lyst å dra dit, men ingen mulighet. Accorden står ennå, pluss at jeg var travelt opptatt hele helga. :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Noen som har oversikt over plasseringene i "Fineste bil" og "Bilstereo" konkurransen ? Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Bilder er lagt ut på mediaforumet... Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 NÅr kommer filmen da da da da da da ? *venter i spenning*Og flere bilder :D Hei Det var stusselige greier jeg hadde fått filmet. Men jeg har det nå ihvertfall i en divx snutt på 16.2mb og 3.32 minutt. Fikk filmet mye mindre enn hva jeg hadde håpet. Noen som kan hoste fila? Når det gjelder hvem som vant så burde jeg vite det, men jeg husker ikke navn. En Nilsen med en Brabus Merc vant bilstereo og en med en 200SX fra Brøstabotn eller noe sånt vant fineste bil. Jeg kom som nummer 2 på fineste bil. Hadde jeg vunnet så hadde 200SX likevel vunnet. Var ikke alle som fikk med seg at de ikke kunne stemme på meg siden jeg var inhabil (arrangør), men morsomt lell. :) Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Må si det samme om min filming, ble ikke filmet så mye som jeg hadde håpet. Skal se om jeg får redigert sammen noe snart.. Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Hei Det var stusselige greier jeg hadde fått filmet. Men jeg har det nå ihvertfall i en divx snutt på 16.2mb og 3.32 minutt. Fikk filmet mye mindre enn hva jeg hadde håpet. Noen som kan hoste fila? Når det gjelder hvem som vant så burde jeg vite det, men jeg husker ikke navn. En Nilsen med en Brabus Merc vant bilstereo og en med en 200SX fra Brøstabotn eller noe sånt vant fineste bil. Jeg kom som nummer 2 på fineste bil. Hadde jeg vunnet så hadde 200SX likevel vunnet. Var ikke alle som fikk med seg at de ikke kunne stemme på meg siden jeg var inhabil (arrangør), men morsomt lell. :) Mvh Haha... Så rent teknisksett så kom jeg på 2plass ? :D Fin bil du har samme med 200SX'en! Seriøse fine biler. Kan du ikke hoste den opp på http://www.yousendit.com ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Haha... Så rent teknisksett så kom jeg på 2plass ? :DFin bil du har samme med 200SX'en! Seriøse fine biler. Kan du ikke hoste den opp på http://www.yousendit.com ? Hei Det stemmer :) . Hadde ikke helt tatt seg ut at jeg vant å stakk avgårde med premien som jeg hadde satt opp da :) Skal smokke den opp der på yousendit kanskje. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg